Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Dominique schreef:Er loopt op Facebook een filmpje rond over dat iedereen altijd maar op zijn of haar telefoon/iPad whatever zit.
Weet iemand welke ik bedoel?

ik snap je dus wel TS 
Warboel schreef:De oplader van mijn MacBook Pro had laatst ook de hik, dikke panieeeeeekik snap je dus wel TS
Helpt een beetje frutten met het kabeltje? Even erin blazen?
Als het goed is doet 'ie het met opladen via de computer niet omdat iPads met hoge spanning opladen ofzo, hoe dat precies zit weet ik niet maar dan moet je even googelen.
Waarschijnlijk is je dock kapot (dat blokje waar je je kabel instopt). Heb je er daar niet toevallig nog 1 van liggen? Toevallig een HTC telefoon? Daar zit ook een dockje bij. Of een vriendin die er 1 heeft?
xApple schreef:Goed dat de titel is aangepast
Warboel schreef:De oplader van mijn MacBook Pro had laatst ook de hik, dikke panieeeeeekik snap je dus wel TS
Als het goed is doet 'ie het met opladen via de computer niet omdat iPads met hoge spanning opladen ofzo, hoe dat precies zit weet ik niet maar dan moet je even googelen.
Waarschijnlijk is je dock kapot (dat blokje waar je je kabel instopt). Heb je er daar niet toevallig nog 1 van liggen? Toevallig een HTC telefoon? Daar zit ook een dockje bij. Of een vriendin die er 1 heeft?
_Dominique schreef:
Warboel schreef:Als de adapter van mijn laptop ermee ophoudt ben ik inderdaad niet zo blij, want dat betekent dat ik niet bij mijn documenten voor de uni kan. M'n tablet daarentegen is al weken leeg en ik heb nog steeds niet de behoefte gehad om hem op te laden.De oplader van mijn MacBook Pro had laatst ook de hik, dikke panieeeeeekik snap je dus wel TS
_Summerly_ schreef:Warboel schreef:Als de adapter van mijn laptop ermee ophoudt ben ik inderdaad niet zo blij, want dat betekent dat ik niet bij mijn documenten voor de uni kan. M'n tablet daarentegen is al weken leeg en ik heb nog steeds niet de behoefte gehad om hem op te laden.De oplader van mijn MacBook Pro had laatst ook de hik, dikke panieeeeeekik snap je dus wel TS
Maargoed ik heb 'm hard nodig voor school. Grappig mijn iPad is meestal ook een hele tijd werkeloos, en dan ineens neem ik 'm weer een hele tijd overal mee naar toe om 'm daarna weer een hele tijd werkeloos ergens te hebben slingeren
is niet leuk als je iPad het niet doet, ding is duur zat! Ik begrijp je wel hoor, haha bij mij is het ook paniek als er iets niet meer werkt 
tijden veranderen nou eenmaal, doe je niks tegen!
Maar vind dat jullie wel een béétje overdrijven hoor. Ik zit ook genoeg uurtjes achter laptop, maar zit daarnaast nooit op mobiel, praat gewoon dagelijks face-to-face met anderen en ben dagelijks minstens 2 uur buiten met paardjelief bezig. Dus ook al zit ze 3 uur achter haar Ipad, er zitten nog 21 uur in een dag
Zonde van je tijd? Zeker. Maar ach. The times they are a-changin'
Zit nooit zo vaak meer op mn laptop omdat de iPad zowat hetzelfde is 
magdabouma schreef:Ik heb al langer als 2 weken geen telefoon, en ook geen whatsapp dus...
Ik vind het echt heerlijk !
Maar dan mis ik gewoon zoveel.... Uitval en andere dingen over school krijg ik meestal ook door whatsapp van mijn klasgenoten, vaak vergeet ik op magister te kijken