Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Gelukkig inderdaad. Hier zaten er nog ouderwetse schuiframen in met enkel glas. Inmiddels hebben wij overal nieuwe kozijnen met dubbel glas in laten zetten. Hier gelukkig nog nooit geen controle o.i.d. gehad. Maar wij vragen ook nergens geen subsidie voor aan ... iets met slapende honden ....
Al zal dat iets worden voor over enkele jaren. Ons dak is niet geïsoleerd en het zijn asbest leitjes. Die zullen er toch verplicht af moeten voor 2020, dacht ik. Dan kunnen we gelijk een geïsoleerd dak laten leggen.
Door hun slaapkamerraam zien ze ze zo lopen.
. Gaan gelukkig de goede tijd in.
.
, ik een stuk voor de paarden hij voor de auto's
Proudje schreef:@ Delphi
Even in je profiel gespiekt ziet er gaaf uit bij jullie.
Hier moet het dak ook nog, zijn er nog over aan het denken of we platen willen of gewoon isoleren. We hebben boven en beneden op sommige plaatsen nog enkel glas, staat allemaal nog op de to do. Gaan gelukkig de goede tijd in.
Onze boerderij is uit 1778 en ook hier geen subsidie, wel goedgekeurde bouwtekeningen.
@ kostalany
We hebben de schuur eerlijk verdeeld, ik een stuk voor de paarden hij voor de auto's
goeie deal toch
Hebben nu ook een minitrekker uit 78 waar hij fanatiek de bak mee sleept
Geweldig... zou je ze zo vragen even de bak te slepen dat word het niet gedaan. Maaaaaar er is nu een trekker!!! 
Het is ook mijn droom, maar die zal waarschijnlijk nooit uitkomen
.
.
Er kan soms een hoop veranderen in korte tijd.
Proudje schreef:Grappig he hoeveel overeenkomsten er zijn he. Boys with toys.
En inderdaad zeg nooit nooit hoor.Er kan soms een hoop veranderen in korte tijd.
Ook wij hadden een rijtjeshuurhuis en zijn gaan kopen omdat de huur alleen maar hoger werd en we hebben nu een hypotheek die bijna lager is. En wij zijn wel in nl gebleven.
Gewoon lekker blijven dromen en nooit de hoop verliezen.
Mooi hoor!! Wij hebben ook onze droom werkelijkheid zien worden, sinds augustus wonen we in een ontzettend gaaf huis in de bergen en hebben we sinds eind oktober de paarden aan huis. Dat brengt zoveel plezier en geluk in je leven, heerlijk!!