Alles is in de winter gewoon binnen korte tijd schoon én droog én kan het opbergen daarna! Heerlijk. Geen gesjouw met natte was, gewoon hoppa, in de droger mikken
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) en in de zomer gewoon buiten. Droger gebruik ik enkele keer voor een noodgevalletje als ik iets snel nodig heb. SAKKIA schreef:Nou, mijn wasmachine loopt ook een beetje op zijn eind en ik ben dus al een poosje aan het rondkijken voor een nieuwe en toen heb ik ook eens gekeken naar de revieuws van een combi en die zijn helemaal niet zo lovend. Er zullen vast ook mensen zijn die er, zoals jij, heel blij mee zijn.
Maar al die negatieve reacties is voor mij juist een reden om het niet te doen.

geen probleem. Oh en ik heb zo'n wasrekje dat je aan de deur hangt en vrij hoge deuren dus ophangen gaat prima.
. Mijn kleding en handdoeken drogen 's zomers in de tuin en 's winters op een wasrek in mijn slaapkamer, ik heb een droogtoren, die neemt weer minder grondoppervlakte in. 

Ik vind 'm in elk geval erg fijn, hij heeft een hoop mogelijkheden, kan dus ook los wassen, centrifugeren of drogen. Hij is alleen niet enorm groot qua trommel dus enorme wassen kan niet, maar tweepersoons beddengoed kan ik er in 1 keer in kwijt.
_Jessie schreef:Maar als ik het inderdaad zo lees gaan de mensen met de kleine woningen allemaal voor een droger en degene met iets meer ruimte (extra kamer bijvoorbeeld) vinden het niet nodig, al is het handig.
Weer wat om over na te denken voor mij.
Urielle schreef:_Jessie schreef:Maar als ik het inderdaad zo lees gaan de mensen met de kleine woningen allemaal voor een droger en degene met iets meer ruimte (extra kamer bijvoorbeeld) vinden het niet nodig, al is het handig.
Weer wat om over na te denken voor mij.
Dan ben ik de uitzondering, want ik kan mijn droger toch ook echt niet missen!
)