Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Neonlight schreef:Heb je toevallig een hotmail.com email-adres?
Kan goed zijn dat dit email-adres dan Hotmail.nl heeft. Ik heb ook al jaren een Hotmail.com email, en sinds een poosje is er iemand die hetzelfde email-adres heeft, alleen dan een .nl. Mega-irritant, krijg enorm veel mails daarvan, mensen zijn zo gewend aan dat .com bij Hotmail! Ik krijg gewoon mails van haar docenten, mentors, klasgenoten, sportvereniging, en werk. Vandaag ook 2 keer een werkrooster mogen ontvangen.
Als dit zo is, zou ik er eens een mailtje aan wagen naar het adres met .nl, en dan vragen of ze gebruik maakt van die site.
Bestaat het adres niet, krijg je de mail gewoon terug.
Maar goed, ze kan natuurlijk ook een mailadres van haar dochter gebruiken oid.. you never know! Dankjewel voor de tip in iedergeval!
jilleroo schreef:jij had in 2010 nog niet dat email adres, het kan dus maar zo zijn dat die mevrouw dat mailadres wel had, en zich ermee ingeschreven had. Mailadres opgegeven maar account bestaat wel, en nu denk mevrouw, oh ja ik had een account bij knuz en gaat daar verder op vrolijk. jij hebt ondertussen de vrijgegeven mailnaam overgenomen (onbewust) en nu krijg jij de mailtjes van het account.
is niet eens zo gek hoor, beetje zelfde als telefoonnummers die hergebruikt worden.
xRooss schreef:Jeetje Ts heb het hele topic gelezen nhet word maar gekker en gekker! Hoe komt dat mens in jouw email? Je had het wachtwoord toch veranderd?
amber15 schreef:Maar je hebt dus zijn/haar IPadres? Kun je daar niets mee?