Lange woon-werk reistijd, wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

AnnemiekvM

Re: Lange woon-werk reistijd, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 22:47

Wat een tijden!! Ben ik blij met mijn nog geen 2 km afstand.
Knap dat jullie het volhouden. Het maakt je dag toch een behoorlijk stuk langer.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 17:31

Mijn werk is op 51km afstand, ongeveer 3 kwartier rijden.
Absoluut geen moeite mee en vrijwel altijd file vrij :D

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 17:41

Lins_Vetra schreef:
Ik ben door een reorganisatie in Utrecht beland.. Ik woon vlakbij Alphen ad Rijn. Inclusief bus en stuk lopen van het station naar werk en v.v. ben ik 1.5 uur enkele reis bezig. In het begin vond ik het echt heul lang, maar inmiddels ben ik er aan gewend... Het is ook een soort rustmoment na een drukke dag of na een zwaar weekend :')

Ik kan gelukkig op m'n ipad tot op bepaalde hoogte werken, dat scheelt wel. Nadeel (of eigenlijk een voordeel) is dat ik niet lang kan overwerken. Als ik tot 18 uur werk, dan ben ik 19.30 uur thuis (zonder vertraging). Op een paardendag is dat echt te laat.

Met de auto ben ik, zonder erge spits, een half uur onderweg. Helaas wordt dat niet voordelig genoeg vergoed. OV volledig.

Nogmaals, ik ben het inmiddels wel gewend en ik vind mn werk leuk, maar als er een soortgelijke functie in de buurt komt, dan ben ik weg haha

Heuj wij wonen praktisch op een steenworp afstand van elkaar :D

Ik heb even gegeken, van deur tot deur is het via Den Haag voor mij 51 kilometer ongeveer.
Deze week was het wel een beetje naar, heb 3 dagen tot 's avonds laat op school gezeten en dan is alleen terug reizen toch niet zo heel prettig. Vandaag moest ik ook een beeld meeslepen van 8,5 kilo, was ook niet heel fijn.
Overigens moet ik buiten de spits en 's avonds m'n reis echt goed plannen, want de bus rijdt dan maar 1x per uur :+ Dan wacht ik liever op school dan op zo'n koud station.

FemkeUtah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 17:44

heen- en terug beide 45 minuten met leuke muziek op vind het niet erg haha

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 21:29

800 meter, heerlijk!

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 21:50

115 km enkele reis met de auto, reistijd ongeveer 1,5 uur enkele reis zonder file. Met OV is mijn werk praktisch onbereikbaar, enkele reis 3,5 uur. Doe het 3 x per week en vind het reizen wel prettig, heb ik even tijd om om te schakelen tussen werk en thuis en even tijd voor mij alleen, om mijn gedachten even te ordenen.