Grooming_Mom schreef:Jullie maken mij ook nieuwsgierig meiden![]()
Er bestaat ook een ladiesbox kwam ik achter met googlelen18+
Ik woon in Utrecht. Dichtstbijzijnde plek om die box op te halen is Linschoten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Murthul schreef:Shadow0 schreef:Toch geen pakket van de MirandaXXL dus? Huh, dat valt weer tegen.
Wahahahahah![]()
Bimiap schreef:Ik ben heel erg benieuwd of er ook iemand de box ontvangt in september..... Ik geloof er nl niks van! Velen bestellen én betalen nu de box. Begin september zit deze meneer (of mevrouw, kan natuurlijk ook...) ergens in het buitenland met al jullie centjes.... zonder ook maar 1 doos verzonden te hebben.
Want in 1 week meer dan 1400 dozen (de teller stond gisteravond op ruim 1400 bestelde dozen, ff goed googlen en lezen!) verzenden én alle bestellers een mail met track&trace nr. sturen, is volgens mij bijna onmogelijk....
Je kan ze niet bellen, geen adresgegevens en dubieuze bedrijfsnaam (met vreemde uitleg hierover bij vraag en antwoord).
Verder lees ik in de algemene voorwaarden o.a. dit:
1.3 De Organisator kan op ieder moment besluiten de Actie te beëindigen zonder dat daarvoor enige opzegtermijn geldt.
2.3 De Organisator mag een inschrijving weigeren, een deelname diskwalificeren en een verzending van de gratisbox annuleren, zonder daarvoor een reden te hoeven geven.
A
Ik hoop voor jullie echt dat ik ongelijk heb en hier straks in september lees dat jullie de dozen ontvangen hebben, maar ik hou het op "Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is het dat meestal ook!"
liefhelietje schreef:Bimiap schreef:Ik ben heel erg benieuwd of er ook iemand de box ontvangt in september..... Ik geloof er nl niks van! Velen bestellen én betalen nu de box. Begin september zit deze meneer (of mevrouw, kan natuurlijk ook...) ergens in het buitenland met al jullie centjes.... zonder ook maar 1 doos verzonden te hebben.
Want in 1 week meer dan 1400 dozen (de teller stond gisteravond op ruim 1400 bestelde dozen, ff goed googlen en lezen!) verzenden én alle bestellers een mail met track&trace nr. sturen, is volgens mij bijna onmogelijk....
Je kan ze niet bellen, geen adresgegevens en dubieuze bedrijfsnaam (met vreemde uitleg hierover bij vraag en antwoord).
Verder lees ik in de algemene voorwaarden o.a. dit:
1.3 De Organisator kan op ieder moment besluiten de Actie te beëindigen zonder dat daarvoor enige opzegtermijn geldt.
2.3 De Organisator mag een inschrijving weigeren, een deelname diskwalificeren en een verzending van de gratisbox annuleren, zonder daarvoor een reden te hoeven geven.
A
Ik hoop voor jullie echt dat ik ongelijk heb en hier straks in september lees dat jullie de dozen ontvangen hebben, maar ik hou het op "Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is het dat meestal ook!"
Ben ik het gedeeltelijk met je eens, maar gezien ze ook veel adverteren op de radio (wat echt ontzettend duur is!) denk ik dat het meevalt
Citaat:> Ik heb vandaag de ladiesbox opgehaald. En vol
> spanning maakte ik hem open. Om erachter te komen,
> dat er echt niets aan was. Het enige waar ik wat
> aan had was een of ander maandblad, en een pen. O
> en er zat ook een monstertje in, VOOR
> MANNEN.Verder allemaal folders met waardeloze
> kortingen. Tenminste voor mij waardeloos. 5 euro
> korting op bloemen bezorgen van een of ander
> bedrijf, die alleen hele dure stukken heeft, of 35
> euro korting op een op maat gemaakte black dress,
> die rond de 330 euro was. Of wat dachten jullie
> van 50 euro korting op een botox behandeling
> van180 euro. Als je in zo'n jurk of botox
> geinteresseerd bent, dan vooral halen die doos.
> Maar ik heb de pen en het maandblad eruit gehaald,
> en de rest bij oud papier. Ik weet, je moet een
> gegeven paard niet in de bek kijken, maar dit was
> ronduit belachelijk. Zo'n ophef maken over een
> doos met leuke dingen. Nou, niet dus.
_xDyan schreef:Jamaar als je 1400x6,75 doet, dan kom je al op 9450, dan heeft hij (of zij) de kosten van de reclame er al bijna uit. En dan nog een maand om geld te verdienen..
_xDyan schreef:Jamaar als je 1400x6,75 doet, dan kom je al op 9450, dan heeft hij (of zij) de kosten van de reclame er al bijna uit. En dan nog een maand om geld te verdienen..