Mijngratisbox.nl, dat kan toch bijna niet?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 18:59

Grooming_Mom schreef:
Jullie maken mij ook nieuwsgierig meiden :j
Er bestaat ook een ladiesbox kwam ik achter met googlelen _/-\o_ 18+

Ik woon in Utrecht. Dichtstbijzijnde plek om die box op te halen is Linschoten :')

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 19:01

hmmh.. Ik ga ook even nadenken over t bestellen..

Zodra ik bij de ladiesbox op een categorie klik krijg ik n melding van mn virusscanner dat er een clickjack trojaans paard zit.. :x

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 19:01

_Tara_

Re: Mijngratisbox.nl, dat kan toch bijna niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 19:03

Verbaasd mij eerlijk gezegd niks. Ik hoop dat deze box van dit topic wel iets meer gevuld is met echt samples enzo. Maar dat moet haast wel, aan de beschrijvingen te lezen :P

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 19:04

Toch geen pakket van de MirandaXXL dus? Huh, dat valt weer tegen.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 19:05

Shadow0 schreef:

Wahahahahah _/-\o_ _O-

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 19:11

Murthul schreef:
Shadow0 schreef:

Wahahahahah _/-\o_ _O-

Eigenlijk had ik het over de hebbedingetjes O:)
Hier zitten voornamelijk kortingsbonnen in..

Een pakket van de MirandaXXL zou ik wél leuk vinden!
Mochten jullie er nog eentje tegenkomen, laat het dan vooral weten! :D

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 19:13

Zo, zut! *\o/*

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 19:15

Ik heb ook vrouwen studentenbox 2 besteld en voor mijn vriend sportbox man:) ben benieuwd! De algemene voorwaarden zagen er niet al te verkeerd uit

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 19:31

Reusje0504 schreef:
Ik heb ook vrouwen studentenbox 2 besteld en voor mijn vriend sportbox man:) ben benieuwd! De algemene voorwaarden zagen er niet al te verkeerd uit

Laat me weten of het wat is, ik zit er ook over te denken om er een te bestellen :D

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 19:44

Gewoon doen :)

Bimiap

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 20:40

Ik ben heel erg benieuwd of er ook iemand de box ontvangt in september..... Ik geloof er nl niks van! Velen bestellen én betalen nu de box. Begin september zit deze meneer (of mevrouw, kan natuurlijk ook...) ergens in het buitenland met al jullie centjes.... zonder ook maar 1 doos verzonden te hebben.
Want in 1 week meer dan 1400 dozen (de teller stond gisteravond op ruim 1400 bestelde dozen, ff goed googlen en lezen!) verzenden én alle bestellers een mail met track&trace nr. sturen, is volgens mij bijna onmogelijk....
Je kan ze niet bellen, geen adresgegevens en dubieuze bedrijfsnaam (met vreemde uitleg hierover bij vraag en antwoord).
Verder lees ik in de algemene voorwaarden o.a. dit:
1.3 De Organisator kan op ieder moment besluiten de Actie te beëindigen zonder dat daarvoor enige opzegtermijn geldt.
2.3 De Organisator mag een inschrijving weigeren, een deelname diskwalificeren en een verzending van de gratisbox annuleren, zonder daarvoor een reden te hoeven geven.

Ik hoop voor jullie echt dat ik ongelijk heb en hier straks in september lees dat jullie de dozen ontvangen hebben, maar ik hou het op "Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is het dat meestal ook!"

liefhelietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-13 20:43

Bimiap schreef:
Ik ben heel erg benieuwd of er ook iemand de box ontvangt in september..... Ik geloof er nl niks van! Velen bestellen én betalen nu de box. Begin september zit deze meneer (of mevrouw, kan natuurlijk ook...) ergens in het buitenland met al jullie centjes.... zonder ook maar 1 doos verzonden te hebben.
Want in 1 week meer dan 1400 dozen (de teller stond gisteravond op ruim 1400 bestelde dozen, ff goed googlen en lezen!) verzenden én alle bestellers een mail met track&trace nr. sturen, is volgens mij bijna onmogelijk....
Je kan ze niet bellen, geen adresgegevens en dubieuze bedrijfsnaam (met vreemde uitleg hierover bij vraag en antwoord).
1.3 De Organisator kan op ieder moment besluiten de Actie te beëindigen zonder dat daarvoor enige opzegtermijn geldt.
2.3 De Organisator mag een inschrijving weigeren, een deelname diskwalificeren en een verzending van de gratisbox annuleren, zonder daarvoor een reden te hoeven geven.
A
Ik hoop voor jullie echt dat ik ongelijk heb en hier straks in september lees dat jullie de dozen ontvangen hebben, maar ik hou het op "Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is het dat meestal ook!"

Ben ik het gedeeltelijk met je eens, maar gezien ze ook veel adverteren op de radio (wat echt ontzettend duur is!) denk ik dat het meevalt :-)

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 20:53

Bimiap: ik ben heel benieuwd :j Feitelijk heb ik er wel vertrouwen in, oa omdat ik een dergelijk pakket (nou ja, iets als pakket 1) ook gewoon heb gekregen toen ik student werd. Allemaal gesponsorde rotzooi, heerlijk. En op elke beurs vind je ook dit soort spul. Open dag bij de DE? Meerdere pakjes thee en koffie, etc. Wat dat betreft vind ik het niet 'te mooi om waar te zijn' maar denk ik dat je gewoon heel veel zut krijgt met logo's erop en van niet al te daverende kwaliteit maar toch gewoon leuk.

Die twee tientjes durf ik trouwens wel te vergokken. En als het niet zo is, is het jammer. Dan ben ik ook eens echt ordinair afgezet.

Suzan_v_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 21:09

Ik ben nieuwsgierig... Morgen dan toch maar op de gok de studentenbox 1 bestellen. :o

_xDyan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 21:11

liefhelietje schreef:
Bimiap schreef:
A

Ben ik het gedeeltelijk met je eens, maar gezien ze ook veel adverteren op de radio (wat echt ontzettend duur is!) denk ik dat het meevalt :-)

Jamaar als je 1400x6,75 doet, dan kom je al op 9450, dan heeft hij (of zij) de kosten van de reclame er al bijna uit. En dan nog een maand om geld te verdienen..

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 21:18

Ik ga er morgen ook eentje bestellen, wel een beetje nerveus omdat zoiets toch niet gratis kan zijn? Maar ach, anders heb ik dikke pech..

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 21:18

Nou als ik dit zo lees, dan laat maar:

Citaat:
> Ik heb vandaag de ladiesbox opgehaald. En vol
> spanning maakte ik hem open. Om erachter te komen,
> dat er echt niets aan was. Het enige waar ik wat
> aan had was een of ander maandblad, en een pen. O
> en er zat ook een monstertje in, VOOR
> MANNEN.Verder allemaal folders met waardeloze
> kortingen. Tenminste voor mij waardeloos. 5 euro
> korting op bloemen bezorgen van een of ander
> bedrijf, die alleen hele dure stukken heeft, of 35
> euro korting op een op maat gemaakte black dress,
> die rond de 330 euro was. Of wat dachten jullie
> van 50 euro korting op een botox behandeling
> van180 euro. Als je in zo'n jurk of botox
> geinteresseerd bent, dan vooral halen die doos.
> Maar ik heb de pen en het maandblad eruit gehaald,
> en de rest bij oud papier. Ik weet, je moet een
> gegeven paard niet in de bek kijken, maar dit was
> ronduit belachelijk. Zo'n ophef maken over een
> doos met leuke dingen. Nou, niet dus.

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 21:25

_xDyan schreef:
Jamaar als je 1400x6,75 doet, dan kom je al op 9450, dan heeft hij (of zij) de kosten van de reclame er al bijna uit. En dan nog een maand om geld te verdienen..

Voordat je reclame mag maken op de radio/tv wordt je echt heel uitgebreid gescreend. Bovendin is het ook wel wat duurder dan 10.000 euro :) ik denk dat het wel betrouwbaar is!

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 21:26

Ik zie trouwens ook nu een afslankbox gratis tegen verzendkosten, zou dat ook betrouwbaar zijn?

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 21:31

@dancer.. daar zit vast niks in.. dan val je af. haha :o

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 21:34

Joltsje schreef:
@dancer.. daar zit vast niks in.. dan val je af. haha :o

Hahhah :')
Zag wel op hun facebook hele betrouwbare foto's dat ze het aan het inpakken waren, maarja..

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 21:50

Die mijngratisbox wordt pas volgende maand geleverd?

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 21:57

_xDyan schreef:

Da's knap..waar haalt hij dan de verzendkosten vandaan? Dat gaat ook niet voor niks.

Ik zit heel erg te twijfelen, is het echt lijtk het me een mega deal. Maar geloof meteen ook dat je flink afgezet kan worden.
Zie hier ook maar 2 kanten aan.. A het is rotzooi, B het is echt zo.
Marketen met mond op mond reclame is het meest effectieve, 10.000 samples weggeven van jouw product geeft een leuke kickstart. Dus 'hij' heeft prima wat dealtjes kunnen regelen misschien.

En screening en al, tegenwoordig valt alles nog steeds te bedonderen.

Ik twijfel in ieder geval nog :D

Die ladiesbox heb ik wel aangevraagd, zit hier een ophaalpunt op een route die ik regelmatig rijd. Dus als ik een redelijke afspraak kan maken lijd ik daar werkelijk niks van (zelfs geen benzinekosten ofzo).

Ben benieuwd!

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 21:59

Als ik die doos gewoon krijg in september, met de inhoud die ze beloven, is dat een erg leuke deal. Zo niet, tja, dan zal ik van die twee tientjes ook niet failliet gaan :P