Show je auto!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 10:45

geen idee. we kregen deze foto ..

briitje

Re: Show je auto!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 10:50

Zie je hem nu?

Afbeelding

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 10:51

:j leuk otootje ! :j

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 10:51

Ik heb even geen eigen foto, maar dit is mijn funcar. Zijn er 12 van in Nederland. Voor gewoon heb ik een Audi Q7 (wel gechiptuned dat dan wel weer)

Afbeelding

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 10:58

Oeh een autotopic! Heb samen met mijn vriend twee VW Golfjes, een rode Golf 2 GTI uit 1989 en sinds een week een witte Golf 2 (origineel benzine) omgebouwd naar een meen ik 2.0 TDI ut een Golf 3. Helaas voor nog getrokken banden, heel klein beetje. Misstaat niet maar vind het toch wat link. Zal zo een foto van de rode plaatsen.

Had nooit echt wat met auto's maar door mijn vriend heb ik toch echt mijn hart verloren aan de Golfjes! Dan vooral de Golf 2, die TDI is echt net een vrachtwagen qua geluid en gevoel. Het is eigenlijk de woon-werk bak van mijn vriend maar ik ben dikkere vriendjes met de TDI dan hij O:)

Afbeelding

Verstralers erin, BBS velgen erin, en dakraam! <3
Laatst bijgewerkt door Kwal op 08-08-13 11:26, in het totaal 2 keer bewerkt

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 11:02

Oh god, wij hebben toch 2 verschrikkelijke auto's! En 1 mooie hoor <3

Onze nieuwste, volvo turbo motor etc. Dingen die mij niet boeien en die stomme auto zo snel mogelijk de deur uit! ~~}>
Sorry voor die man (mijn vader) maar deze foto staat het kentken het minste op. Luiheden hier.
Afbeelding

Zo'n soort bwm :r DIe doen we gelukkig weg! (Iemand interesse? :') )
Deze afbeelding is van internet.
Afbeelding
Nja, raad eens.Altijd hebben we foto's van de auto's. En nu? Nu kan ik ze niet vinden :')

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 11:09

Leuk topic! Er komen prachtige auto's voorbij.

Hierbij onze verzameling :)

Van klein naar groot:

Volkwagen Kever
Afbeelding

Corsa B, 1.4 l. Foto van internet
Afbeelding

MG B cabriolet Foto van internet
Afbeelding

Opel Vectra, 1.6 l. Foto van internet
Afbeelding

En dan de grootste. De trailertrekker :D
Dodge Ram 1500 hemi, 5.7 l.
Afbeelding

En voor de geinteresseerden hier nog onze motorfietsen :)

Mijn compleet verbouwde HD Sportster
Afbeelding

Mijn vriend z'n zelfgebouwde motor met HD Sportster blok
Afbeelding

En nog zijn crosser, een Honda XR600 uit 1987, waarmee hij de Amsterdam-Dakar heeft gereden
Afbeelding

FerroSandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 11:12

Saroanda @ Jij snapt het helemaal :D

Yvonne_Mika

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 11:23

Dit is mijn autootje! Ik heb hem vanaf 13 oktober 2012 en ben zéér blij er mee! *\o/*
Heerlijk ding, kan hem overal tussen prakken en hij is vlot en wendbaar, love it!
Seat Arosa uit 2002, metallic grijszilver

1. Afbeelding
2. Afbeelding

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 11:31

Wij hebben een bmw , geen idee wat voor soort :')
Heb geen foto alleen nog deze toen me moeder hem in de prak reed :o

Afbeelding

DeniseM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 11:36

Ik heb een mini cooper S gechipt (dus erg snel).
Ben er echt verliefd op en heb hem nu een half jaar.

Afbeelding

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 11:39

Wauw, wat een leuke auto's allemaal.

Ik heb een simpele, blauwe metallic Renault Twingo, niet zo heel spannend om een foto van te laten zien.

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 11:40

Die mini's vind ik prachtig!! Zowel de zebra als de S versie :)
komt er nog wel van, maar dan er een andere eerst plaats moeten maken...

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 11:43

Foto is van internet, de mijne is een stukje vuiler :D

Audi 100 avant quattro, 2,5 liter benzine van 1992. Hij rijdt beter dan de nieuwe focus van m'n vader :))
Afbeelding

Edit: werkende foto toegevoegd.
Laatst bijgewerkt door bromfiets op 08-08-13 11:45, in het totaal 2 keer bewerkt

Riannesodd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 11:43

Wij rijden rond in een Citroën Saxo VTS :)

Afbeelding

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 11:45

Sodeletuut schreef:
Ohh ik heb zo'n hekel aan al die gepimpte auto's :') Maar zitten ook zeker een paar super mooie auto's tussen!

Haha, same here. Ik heb liever een motorisch getunede auto, dan optisch getuned!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 11:52

Wát een auto's komen er voorbij!

Ik wordt bijna geil van die RAM met dat Hemmie blok! Ik wil hebbbbee!

Mijn Toyota agyo is jammer genoeg niet heel snel. In de eerste 3 versnellingen trek ik heel veel auto's er nog uit. Maar op de snelweg bijvoorbeeld is het een drama. Laatst in de Toyota MR2 van de buurman gereden. Daar word ik vrolijk van! Een ruige auto on te rijden. Korte schakel, zware koppeling, sturen, remmen. Alleen jammer dat hij er vruj pang over deed om in zn toeren te komen. Maar het is wel leuk speelgoed.

Wat wel grappig is aan de aygo dat is regelmatig gefilmd word. Jammer genoeg nog geen filmpjes terug gevonden op internet. :+

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 11:59

Mootje schreef:
Sodeletuut schreef:
Ohh ik heb zo'n hekel aan al die gepimpte auto's :') Maar zitten ook zeker een paar super mooie auto's tussen!

Haha, same here. Ik heb liever een motorisch getunede auto, dan optisch getuned!

AMEN!

sharon_quiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 12:11

@Peelie die Dodge is ook echt heerlijk! En suuuuper snel voor zo'n groot, lomp ding ;)

Geen mij ook maar een motorisch getunede auto. Ben niet zo van de happers, spoilers, etc. Maar ik moet zeggen, als het echt goed gedaan is en niet TE, dan kan ik het wel mooi vinden hoor! Ons kevertje is bijvoorbeeld wel verlaagd en er zitten Porsche velgen onder. Ander uitlaatje voor net iets meer herrie. Subtiel, maar toch duidelijk anders dan gewoon :) De corsa is ook verlaagd. Zit heel stugge vering onder. Daarmee rijden we dan ook eigenlijk alleen op het circuit. De rest is standaard! Op de motoren na dan :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 12:17

Ik heb met mijn auto af en toe al problemen met van die verhogingen in de weg met de max. snelheid die daar geldt :=
Laat staan als je hem nog verlaagd en uitgebouwd hebt. Hier gaat er af en toe zo'n laag ding door de straat en hij gaat van links naar rechts op rolsnelheid door de straat, omdat hij alles schuin moet pakken!

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 12:17

Dit is mijn Cookie Monster. <3
Een Twingo uit 2002.
Beetje een aparte kleur blauw
Afbeelding
Afbeelding

En een Seat Leon 1.9 TDI 160 PK
Hij is gechiptuned. :)
Afbeelding

InfinityT

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 12:21

Absolute Honda-freak hier! Rijd zelf in een Honda Civic Aerodeck <3 V-tec wel te verstaan. Even korte uitleg: v-tec betekent dat de auto in de hoge toeren veel kracht heeft (race station!)

Je zit bijna met je kont op het asfalt, is een lichtgewicht station (kleine 1100 kilo) en komt redelijk vlot uit de startblokken. We hebben deze auto al ruim 10 jaar en nooit ernstige dingen mee gehad (*klopt af*). Andere auto's verdwenen bij ons binnen 5 jaar :') Echt een topper deze auto! Geen roest, betrouwbaar en persoonlijk vind ik het ook een plaatje om naar te kijken. Leuk feitje is dat het een vrij 'zeldzame' auto is. Van dit type zijn er maar weinig gemaakt, je ziet ze eigenlijk bijna nooit. Vandaar dat ik ook als een klein kleutertje in de auto zit als ik er wél eentje zie rijden :D

Ondertussen ruim 150.000 op de teller. Als ik de auto-kenners mag geloven, kan er nog makkelijk een halve ton bij op gedraaid worden.

Op de foto is 'ie niet erg schoon :Y) Reed er heel Friesland mee door voor m'n stage, inclusief onverharde wegen vol drek (doet 'ie ook prima, ondanks het buikschuiven). Oh, en de wieldop is gesloopt door een carwash voor 't goede doel. Ze zijn iets te enthousiast geweest met een iets te goede hogedrukspuit. Grr.
Afbeelding

Oh, het is géén zwarte auto. Kleur is Aubergine, maar oogt meestal wel zwart. Alleen wanneer de zon erop staat zie je de paarse gloed, erg mooi vind ik zelf!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 12:21

haha die wimpertjes...

heel vroeger toen ik nog jong was :P vond ik auto's pimpen ook wel gaaf,had toen een vriendin met mega brede uitgebouwde golf ( rieger) ,en mijn eigen pandaatje heb ik toen ook vanalles aan gedaan..

tegenwoordig nu ik inmiddels "oud"ben,moet het vooral funtioneel zijn,en daarmee bedoel ik vooral helemaal dat er zoveel mogelijk honden mee kunnen :D ( en er moet hier minimaal 1 auto zijn die een trailer kan trekken,ook belangrijk)
Laatst bijgewerkt door kimmie261 op 08-08-13 12:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 12:23

Die wimpers, zijn die van hard materiaal? Ik vraag mij altijd af of dat mag met het ook op voetganger & fietserveiligheid O:)
Lekt jouw Leon ook? Ik heb er ook een gehad en dat was een zwembad... Veel voorkomend probleem volgens de garage!

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 12:31

Die wimpers buigen mee, dus kan er ook gewoon mee de wasstraat in en qua voetganger en fietsveiligheid mag dit, zitten geen scherpe delen aan en je kan er niet aan verwonden. Is heel soepel en je buigt ze eigenlijk zo om ahaha.

Deze Leon lekt niet, ik heb vaker gehoord dat ze lekken. Maar deze is kurk droog. De meeste Leons krijgen dan ook weer wat via garage waardoor ze niet kunnen lekken, dat gaan wij nog laten doen.