Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

DIe doen we gelukkig weg! (Iemand interesse?
)

De corsa is ook verlaagd. Zit heel stugge vering onder. Daarmee rijden we dan ook eigenlijk alleen op het circuit. De rest is standaard! Op de motoren na dan

V-tec wel te verstaan. Even korte uitleg: v-tec betekent dat de auto in de hoge toeren veel kracht heeft (race station!)
Echt een topper deze auto! Geen roest, betrouwbaar en persoonlijk vind ik het ook een plaatje om naar te kijken. Leuk feitje is dat het een vrij 'zeldzame' auto is. Van dit type zijn er maar weinig gemaakt, je ziet ze eigenlijk bijna nooit. Vandaar dat ik ook als een klein kleutertje in de auto zit als ik er wél eentje zie rijden 
Reed er heel Friesland mee door voor m'n stage, inclusief onverharde wegen vol drek (doet 'ie ook prima, ondanks het buikschuiven). Oh, en de wieldop is gesloopt door een carwash voor 't goede doel. Ze zijn iets te enthousiast geweest met een iets te goede hogedrukspuit. Grr.
vond ik auto's pimpen ook wel gaaf,had toen een vriendin met mega brede uitgebouwde golf ( rieger) ,en mijn eigen pandaatje heb ik toen ook vanalles aan gedaan..
( en er moet hier minimaal 1 auto zijn die een trailer kan trekken,ook belangrijk)