Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
karin84 schreef:TS, ik heb trouwens wel erg goede ervaringen met Medpets.
Vandaag weer een slechte ervaring, nu met PostNL. Handtekening opgevraagd, pakket is in ontvangst genomen door dangerous dragon. Ja, en wie is dat? Buren weten van niks...
Cardy schreef:Over Medpets heb ik tot nu toe ook alleen maar goede ervaringen gehad. De klacht van mij ligt ook eigenlijk bij DPD,
*KNIP*
Cardy schreef:karin84 schreef:TS, ik heb trouwens wel erg goede ervaringen met Medpets.
Vandaag weer een slechte ervaring, nu met PostNL. Handtekening opgevraagd, pakket is in ontvangst genomen door dangerous dragon. Ja, en wie is dat? Buren weten van niks...
Over Medpets heb ik tot nu toe ook alleen maar goede ervaringen gehad. De klacht van mij ligt ook eigenlijk bij DPD, maar ook dat Medpets mij het gevoel gaf ze alleen maar "tussenpersoon" zijn en dus tussen mijn verhaal en die van DPD staan. En dat is niet terecht.
Wel erg zeg over die handtekening.. Erg vreemde naam. Meestal staat er bij PostNL wel bij, bij welk nummer het afgeleverd is. In dit geval niet? Ik dacht overigens dat de naam A. Jongens al ietswat vreemd was, maar die van jou...
Jans schreef:Je krijgt avn een webshop toch te horen wanneer een pakje is verzonden?Dan hoef je geen 10 dagen thuis te zitten, maar alleen als je weet dat het pakje komt een dagje thuiswerken / vrijnemen?
Lijkt me een beetje de omgekeerde wereld.
Jans schreef:PostNL vereist van de bezorgers dat ze ZZP'er ingeschreven staan bij kVK, over eigen spullen beschikken (dus bus etc ), en dat ze vervolgens alleen maar voor PostNL werken. En minimaal 130 pakken per dag bezorgen
Jans schreef:Ik heb echt nog nooit wat gehoord nadat mijn pakje is bezorgd, altijd op de dag van verzenden
.