Die berenmoeder is wat hardnekkiger vrees ik want die zal wel meer knutselclubjes hebben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IKbenEllen schreef:Maar weet je wat het is, als je 1x zegt dat je het niet mooi vindt (of in dit geval je vriend: het is JOUW moeder!!!), nemen ze nooit meer van die ongein mee, want ja, die hebben zo'n aparte smaak...
Die berenmoeder is wat hardnekkiger vrees ik want die zal wel meer knutselclubjes hebben
Axel_Valerie schreef:Hahahaha wat ik me trouwens net zat te bedenken.
Ik heb dus bijna in mijn broek gepist om mijn moeder.
Die wilde dus niet geloven dat iemand iets ging zitten kleien van zout brooddeeg.
Toen zei mijn schoonmoeder dat ze eraan moest proeven. Dus mijn moeder likt ook
nog echt aan dat ding. Jullie hadden dat hoofd moeten zien.
Het is dus geen gewone beer, het is een gelikte beer.
Leorah schreef:ik heb mijn schoonouders eens heel goed bedoeld een leuk weekendje naar een duits eiland gegeven. Hele leuke gevulde sporttas met handdoeken, zonnebrandspul, lekkers enz enz gemaakt en daar 2 tickets in voor de reis. Was voor hun zoveel-jarig huwelijk. Na een paar dagen kwam schoonmoe langs met de tas en al om het terug te geven, want dat soort dingen hield ze niet van. Leuk he?
Leorah schreef:ik heb mijn schoonouders eens heel goed bedoeld een leuk weekendje naar een duits eiland gegeven. Hele leuke gevulde sporttas met handdoeken, zonnebrandspul, lekkers enz enz gemaakt en daar 2 tickets in voor de reis. Was voor hun zoveel-jarig huwelijk. Na een paar dagen kwam schoonmoe langs met de tas en al om het terug te geven, want dat soort dingen hield ze niet van. Leuk he?
Leen_ schreef:Home... Ik vind dat net zoiets als een plaatje met OPEN aan een winkeldeur... Home want je bent thuis.
Misschien kan je er wel iets creatiefs mee maken? Schilderijtje maken met willekeurige letters en dan de H O M en E willekeurig opplakken?