De maat is nu echt vol!!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Albion

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 12:23

Ik vind eksters ook maar vervelend.
Snap dat het gewoon de natuur is maar het blijft een jammer gezicht om ieder jaar kapot gemaakte (merels, mussen, meesjes) nestjes & eitjes op de grond te vinden :(

Stiekem vind ik het dan wel weer machtige dieren, net zoals orka's idd, zijn het gewoon sneaky basterds, maar dat vind ik eigenlijk wel grappig :D

Amaris

Re: De maat is nu echt vol!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 12:26

En een POKKEherrie om 5.30 uur 's morgens....

Bij mij zijn de eksters van de herrie en de kauwen eten al het kippenvoer op... -O-

Nu komen er nieuwe kipjes en die ga ik vanaf het begin aanleren om te eten in het kippenhok.

Van die vogels kom je toch niet af.

Al moet ik zeggen... die kauwtjes hebben toch ook wel weer wat met die slimme eigenwijze kopjes.

Maar die eksterHERRIE. BAH

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 12:26

Albion schreef:
Ik vind eksters ook maar vervelend.
Snap dat het gewoon de natuur is maar het blijft een jammer gezicht om ieder jaar kapot gemaakte (merels, mussen, meesjes) nestjes & eitjes op de grond te vinden :(

Stiekem vind ik het dan wel weer machtige dieren, net zoals orka's idd, zijn het gewoon sneaky basterds, maar dat vind ik eigenlijk wel grappig :D

^
dat dus :)

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-13 12:37

Ik heb nu een paar dagen de CD's hangen en ik moet ze werken aardig.
Vanmorgen zag ik er twee in de tuin maar die waren snel weg.

Het lijkt wel een beetje te helpen.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 12:40

bij mij hielp het niets... heb een cd vlak boven het kippenvoer gehangen, ook voor de merels. Nou... ze gingen nog net niet ervoor zitten om zichzelf te bewonderen, en het kippenvoer ging er nog net zo snel doorheen. Ook de kauwen boeide het niets.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 12:42

Ik vind ze fantastisch om hun slimheid. Maar inderdaad ze kunnen heel vervelend zijn hihi.

Er zit niks anders op dan ervoor te zorgen dat ze er niet bij kunnen, zolang er wat te halen valt blijven ze komen.

kattenvoer binnen of in de schuur en kippenvoer in het kippenhok en noem maar op.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 12:50

SeBart schreef:
Heel hard. Een luchtbuks nemen. 1x raak schieten en de dode ekster in je tuin ophangen. Geen ekster meer te zien.

Sorry hoor.... maar met kinderen? En al was het zonder kinderen.. walgelijke oplossing. Meteen maar alles dood willen hebben omdat je er last van hebt.

Dieren hebben ook last van ons, zou wat zijn als ze ons ook dood ophangen in een boom... :D Zou soms eens moeten kunnen..

Edit: Eksters komen toch juist op glitters enzo af, trekt CD's ze dan niet juist aan?

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 12:52

Jose22 schreef:
Je kan toch ook een valkenier inhuren? Die komt dan met een mooie roofvogel die de eksters weg jaagt? Of werkt dat niet bij eksters?

Inderdaad een valkenier in huren, die komt een paar keer langs met speciaal getrainde roofvogels...en je bent er zo van verlost.

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 12:53

SeBart

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 22:12

...