Samsung Galaxy S4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 08:25

little_birdy schreef:
Mixje90 schreef:
Mijn s2 abbo loopt ergens in mei af, zit ook wel naar de s4 te kijken. Al vind ik de Xperia Z ook wel interessant.

Het scherm van de s3 is wel een drama volgens mij.... weet iemand of dit verbeterd is bij de s4?

scherm drama ? bij de s3

heb nergens last van hoor mega fijne telefoon

Ik hoor om me heen nogal eens wat over gebroken schermen. Net als bij de iPhone.

Noctua

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 10:40

Billy1970 schreef:
Als je rechtstreeks via T-Mobile verlengd heb je op het moment 24 maanden korting op alle ismart bundels dus kan je misschien met minder bijbetalen een nieuw abonnement samen met de S4 afsluiten.
Zo heb ik nu gratis de S3 en ook nog eens een lager abonnementsbedrag met snel internet gewoon in de winkel van T-Mobile kunnen afsluiten. Voor mij was de S3 al zoveel beter als de HTC wildfire die ik had dat ik niet persee de S4 hoefde..... :D

Nop, geldt niet voor de S4. Gister naar geïnformeerd bij de T-mobile. Je krijgt dan 6 maanden korting en daarna betaal je volle mep incl. veel bijbetalen voor je telefoon..

Straww_

Re: Samsung Galaxy S4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-13 12:17

Mag ik al gaan aftellen? Met 11 dagen komt mijn telefoon! *\%/*

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 13:18

Hihi, natuurlijk!

Nog 36 dagen en dan mag ik verlengen :')

Billy1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 23:42

Noctua schreef:
Billy1970 schreef:
Als je rechtstreeks via T-Mobile verlengd heb je op het moment 24 maanden korting op alle ismart bundels dus kan je misschien met minder bijbetalen een nieuw abonnement samen met de S4 afsluiten.
Zo heb ik nu gratis de S3 en ook nog eens een lager abonnementsbedrag met snel internet gewoon in de winkel van T-Mobile kunnen afsluiten. Voor mij was de S3 al zoveel beter als de HTC wildfire die ik had dat ik niet persee de S4 hoefde..... :D

Nop, geldt niet voor de S4. Gister naar geïnformeerd bij de T-mobile. Je krijgt dan 6 maanden korting en daarna betaal je volle mep incl. veel bijbetalen voor je telefoon..

Ah, dat is jammer! En ook oneerlijk eigenlijk want ze hebben het zelf dus over 24 maanden korting op het ismart abo. Zou niet van het toestel af mogen hangen dan...

Noctua

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 11:47

Billy1970 schreef:
Ah, dat is jammer! En ook oneerlijk eigenlijk want ze hebben het zelf dus over 24 maanden korting op het ismart abo. Zou niet van het toestel af mogen hangen dan...

Ja erg jammer. Kreeg wel het advies van de T-mobile dat ik beter een maand kon wachten, want dan zou de S4 al aardig in prijs zakken. Misschien dat ik dat dan doe (of niet, want mijn huidige telefoon loopt vaak vast en denk dat ik te ongeduldig ben om nóg een maand te wachten :'))

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 17:13

Ik ben sinds vandaag de trotse eigenaar van de s4! Was gelijk verliefd toen ik m zag ;)

Noctua

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 17:29

Melisding, heb je hem al dan? Hoe bevalt ie? :)

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 17:35

Jep vandaag gehaald. Hij ligt ontzettend fijn in de hand maar moet nog heel erg wennen en heel veel uitzoeken. (vooral dat scrollen met de ogen snap ik nog niet)

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-13 17:52

Ik heb hem ooooooookkkkkkkk!! *\%/* Wat is ie ongeloofelijk mooi zeg <3

Was meteen verliefd! Kreeg vandaag en mn hoesjes en mn telefoon in de bus := Hij ligt momenteel aan de oplader, ben reuze benieuwd! Eerst even mn oude telefoon helemaal leeghalen :+

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-13 20:42

Ik ben verliefd :+:

Wat een súperscherp beeldscherm! Echt haarscherp met prachtige kleuren. Hij ligt heel fijn in je hand, helemaal niet vervelend groot. Ook behoorlijk licht, mijn S2 is geloof ik even zwaar. Camera is retescherp, heel leuk ook dat je foto's kan maken van jezelf aan de voorkant en het object aan de achterkant := Er zijn ontzettend veel instellingen, ik ben nog bezig alles te ontdekken. Helaas kan ik mijn simkaart pas maandag activeren, dus betreft bellen/smsen etc. moet even wachten -O-

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 20:43

Grappig is die dubbelcamera hè xD
Ik zou alleen wel willen dat je een ander vakje eromheen kan zetten dan een soort postzegel. (Misschien kan dat ook wel$

Priscilla__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 22:02

Ik heb hem vandaag binnen gekregen. Kan alleen m'n contacten niet synchroniseren met Hi telefoonboek app en wanneer ik mijn nieuwe micro sim activeer werkt mijn gewone sim niet meer dus ben ik alles kwijt.. Ben hiervoor dus nog opzoek naar een oplossing. Ook zit het 64 GB kaartje er niet bij wat er bij zou zitten wanneer je de telefoon zou pre orderen.. Dus daar ga ik maandag ook even over bellen..

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 22:03

Dan moet je naar internet: onzetroonopvolger.nl daar staat alles over die geheugen kaart
En voor je contacten: misschien voortaan synchroniseren met een Google account, dan ben je niet meer afhankelijk van een kaartje

Priscilla__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 22:10

Maar dat is om kans te maken óp de S4.. Ik nie snap :')

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 22:16

Ja maar als je zo'n berichtje achter te laat krijg je ook een code toegestuurd en als je dan die telefoon gekocht hebt, is die code voor de geheugenkaart. Ik weet ingewikkelde constructie

Tempus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 22:30

Noctua schreef:
Hmm.. Ik zat namelijk al maanden te azen op de Galaxy S3, maar die werd niet goedkoper. Toen ik hoorde dat de S4 uitkwam leek het mij logisch dat deze wel goedkoper zou worden. Helaas is deze tot nu toe nog niet echt goedkoper geworden (en dat gaat ie voorlopig niet worden ook volgens de winkel).

Maarja, ieder zijn ding. De één betaalt misschien nu liever wat meer zodat hij of zij de nieuwste telefoon op het moment van release heeft en de ander niet :)

Ik heb de s3 op internet aan +-380 euro gevonden. Vind ik toch al een lagere prijs, niet? Las op internet idd wel dat het scherm snel stuk zou zijn bij het vallen.

Priscilla__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 22:31

En die krijg je dan via de mail? Ontvang je die meteen of duurt dan even, heb 'm net nml ingevuld.

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 22:34

Volgens mij duurt het wel even. Ik heb me vanmiddag daarvoor aangemeld maat nog niets ontvangen. Ik houd wel even m'n spam ook goed in de gaten

Priscilla__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 22:52

Ja precies ;) Bedankt!

xandra88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 23:01

Vandaag ook de trotse eigenaar van de S4! Ontzettend mooie telefoon, prachtig beeld en veel mogelijkheden.
Ik snap alleen het bewegen van de pagina nog niet zonder hem aan te raken, dus mocht iemand dit uitgevonden hebben. Bij instellingen staat alles aan, maar als ik mijn hand beweeg gebeurd er weinig.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 23:01

Mijn S1 is bijna 2 jaar oud en volgende week mag ik een nieuwe. Da's maar goed ook, want ik lig al een aantal maanden in de clinche met mijn S1. ^)
Valt uit, loopt vast, start zichzelf opnieuw op midden in een telefoongesprek, enz. Niet tof dus!
Ga waarschijnlijk voor een S4. Had nog wat op mijn lijstje staan (wat ik zo even niet weet) maar ik ben al jaren Samsungfan, dus blijf er denk ik wel bij.

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 23:03

xandra88 schreef:
Vandaag ook de trotse eigenaar van de S4! Ontzettend mooie telefoon, prachtig beeld en veel mogelijkheden.
Ik snap alleen het bewegen van de pagina nog niet zonder hem aan te raken, dus mocht iemand dit uitgevonden hebben. Bij instellingen staat alles aan, maar als ik mijn hand beweeg gebeurd er weinig.

Deze functies werken ook niet bij iedere app enzo. Als je echt via de internet browser iets opent dan zul je het wel zien ;) en een filmpje kijken en weg kijken is ook grappig

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-13 13:33

Melisding schreef:
Grappig is die dubbelcamera hè xD
Ik zou alleen wel willen dat je een ander vakje eromheen kan zetten dan een soort postzegel. (Misschien kan dat ook wel$

Ja inderdaad, dat lijkt mij ook erg leuk!
Bedankt trouwens voor de uitleg over dat kaartje bestellen, dat ga ik vandaag ook even regelen. Ik baal echt als een stekker dat ik morgen pas mijn simkaart kan activeren! Grrrrr :')

Hij is wel prachtig zeg, ik blijf er maar naar kijken <3 Ik heb de witte trouwens, met roze siliconenhoesje :)) En ik heb deze gekocht, echt superleuk!
http://www.hebbekrats.nl./webshop/samsu ... zwart.html

Priscilla__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-13 14:06

Ik heb ook de witte, vandaag m'n simkaart geactiveerd en nou maar wachten op reactie voor die code voor de geheugenkaart.