Colaaa schreef:o en de ramen streeploos schoon krijgen heeft iemand daar ook nog een gouden tip voor ?
Zie mijn link in OP. Dat apparaat werkt echt super. Ramen snel en streeploos schoon!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Antheman schreef:Kunnen jullie me helpen hoe ik de afzuigkap kan schoonmaken? Ik heb geen idee en hij is zooooo vet.
Colaaa schreef:Heeft iemand dé tip om witte tegels echt goed wit te krijgen ?
Ik werk bij een garage bedrijf en daar moet ik schoon maken enzo en op het eind van de dag ook dweilen maarja dan heb je soms dat die monteurs met hun baggerpoten binnen lopen en dat de hele vloer bruin is en ik krijg het niet goed schoon.
o en de ramen streeploos schoon krijgen heeft iemand daar ook nog een gouden tip voor ?
Jolandaa_ schreef:Antheman schreef:Kunnen jullie me helpen hoe ik de afzuigkap kan schoonmaken? Ik heb geen idee en hij is zooooo vet.
Je kan ze geloof ik ook in de vaatwasser doen,
dasty werkt goed. gewoon en teil of grote bak vol met heet (voorkeur kokend) water en dasty erbij..
Nieuwe filters kan je gewoon bij de blokker halen
daffodil schreef:Ik zoek de gouden tip voor aanslag in de douchebak, ik heb echt al heel veel geprobeerd maar niets haalt echt alle aanslag weg.....
Leandra schreef:daffodil schreef:Ik zoek de gouden tip voor aanslag in de douchebak, ik heb echt al heel veel geprobeerd maar niets haalt echt alle aanslag weg.....
HG schimmel-, vocht- & weerplekken reiniger. Insprayen, half uur in laten trekken en dan afspoelen. Werkt bij mij echt super. Wel even het doucheraam open zetten.
Leandra schreef:Colaaa schreef:o en de ramen streeploos schoon krijgen heeft iemand daar ook nog een gouden tip voor ?
Zie mijn link in OP. Dat apparaat werkt echt super. Ramen snel en streeploos schoon!