Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GamblersCup schreef:Die heb ik er niet voor niets apart van aangesloten![]()
Nog eentje, ook al vaker tegengekomen: ik was meestal met het 30 minuten programma. Wast alles prima schoon! Alleen als het echt vies is (mestkleding van stal, maar die trek ik dan ook vaker aan voor het uitmesten voor het de was in gaat, kattendekentjes, maar ook de witte was) gaat het op een normaal 2 uur durend programma.
En niet te vergeten: vaatwasblokjes door de midden breken, doe je er dubbel zo lang mee en het wordt toch wel goed schoon.
Roos_s schreef:GamblersCup schreef:Die heb ik er niet voor niets apart van aangesloten![]()
Nog eentje, ook al vaker tegengekomen: ik was meestal met het 30 minuten programma. Wast alles prima schoon! Alleen als het echt vies is (mestkleding van stal, maar die trek ik dan ook vaker aan voor het uitmesten voor het de was in gaat, kattendekentjes, maar ook de witte was) gaat het op een normaal 2 uur durend programma.
En niet te vergeten: vaatwasblokjes door de midden breken, doe je er dubbel zo lang mee en het wordt toch wel goed schoon.
De 30 min programma's van je wasmachine besparen niet meer, maar zon programma verbruikt juist meer energie! Voor een kort programma moet je machine in kortere tijd het water op de juiste temp brengen wat veel meer energie kost dan wat je denkt. Je kunt beter een programma kiezen die er langer over doet. Klinkt raar maar volgens mij is dit wel zo..
zap schreef:Bespaart dat opvangen van water nou echt zoveel (of doen jullie het voor het milieu)?