Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
). Als de zon schijnt, dan reflecteert het heel erg op het dashboard waardoor je af en toe bijna wordt verblind.. Nee ik vind het een waardeloze auto..[/quote]
Vind de Focus ook echt niet lekker zitten, heel schokkerig. Toen een Opel Insignia gekocht, vier jaar gehad en ook daarmee nooit onverwachte kosten gehad. En sinds gister dus weer een nieuwe Insignia. Ik vind ze heerlijk zitten, erg ruim, fijne krachtige motor en vind het ook prachtige autos (wij hebben nu een witte hatchback).xIirtJj schreef:Ik zag ergens een reactie met slecht zicht in een Focus. Wij zijn thuis ook klein, maar vinden het juist een heel overzichtelijke auto!
. Renault per definitie dus niet. Citroën spreekt me ook niet aan dus dan maar peugeot. Ook al mee gereden en kan nog wel wennen aan een peugeot.
. Mallow schreef:Financiering zou niet zijn voor de hele auto, gewoon een klein X bedrag waar ik niet genoeg voor heb. We hebben 2 vaste inkomens dus dat komt echt wel goed

Vrijdag gaan we verder op jacht en eens overal langs. Mallow schreef:Bedankt voor alle reacties
Ik ben nog steeds nergens zeker van, maar het wordt waarschijnlijk toch een jonge 2ehands, die ik wel zelf kan betalenVrijdag gaan we verder op jacht en eens overal langs.