Sieltjuh schreef:Caira schreef:Er passen 10 bikszakken in een cinquecento
Van die 10 kg zakjes dan? Haha! Ik kreeg er met beetje proppen en bank plat ook best wat in hoorMaar bedoel meer voor de lange afstanden en wegligging, dan is mijn Sirion2 toch net stukje fijner
@ Lailaa, miss had ik moeten zeggen dat die van mijn ouders gewoon een miskoop wasEcht, dat ding heeft alles gemankeerd en was werkelijk na 10 jaar meer als op. Echt veel pech mee gehad.
Mijne ook hahha, toevallig dezelfde gehad?

Ik kwam al met een kokende motor thuis, koppakking lek en te krom, waterpomp door midden, koppeling deed het ineens niet meer en ga zo maar door.
Er passen 10 bikszakken in een cinquecento
Maar bedoel meer voor de lange afstanden en wegligging, dan is mijn Sirion2 toch net stukje fijner
en reed super. Helaas niet zoveel mazzel mee gehad; het motorindicatielampje brandde standaard (bleek na aanschaf, na resetten ging het ding standaard na 500 km aan) en daar kon niemand duidelijkheid over geven. Verder afgelopen jaar een dure APK gehad (distributieriem moest vervangen, ook altijd heel belangrijk om naar te vragen voor aanschaf. Zonde als je die al vrij snel voor je kiezen krijgt). Kort na de APK ook nog stil gestaan, gelukkig bij huis, weer een dure reparatie. Buiten dat is het een hele degelijke auto, kost 90 euro per 3 maanden en is relatief zuinig.

.
. Ik wou van een pakeerplaats bij mijn werk afrijden, toen ging in 1x de schakelbak kapot. Was net voor groot onderhoud geweest(bij vorige eigenaar, we hebben de factuur gezien). Dus deze auto raad ik absoluut niet aan!!
Onderdelen waren bijna niet te verkrijgen dus houd daar ook rekening mee als je een auto aanschaft!
Hij verbruikt 1 op 15 ong. Over algemeen zijn golfen betrouwbare auto's. Van deze auto's zijn veel onderdelen van wat natuurlijk ook handig is al je auto kapot gaat. Ze zijn wel iets zwaarder dan een andere kleine auto maar ze zijn echt degelijk.