Niene87, wat een leuk idee! Even bedenken waar ik zoiets kan doen :p
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Kijk, even een fotootje opgezocht. Ondertussen zijn we een week verder en is het groen van de takjes echt nog maar een cm of 4.
http://farm9.staticflickr.com/8426/7738 ... b3e1c7.jpg
Dus ik zou dan gewoon alles eraf moeten halen en dan maar wachten?
Blackje: Bij de intratuin heb je ze ook nog van andere merken. Ik heb er zelf 3 in naturel/oudgrijs-kleurtje van de intratuin zelf. Waren net iets groter, kon dus net iets meer in (had veel vakjes nodig omdat al mn nagellakjes erin moesten en die sierrand maakt de vakjes ook kleiner), alleen heeft deze geen sierrand. Maar er was nog een ander merk die wel die sierrand had en was ook goedkoper dan die van Riverdale. Maar andere winkels zullen ook wel look-a-likes hebben denk ik?
Beauty_J schreef:[ Afbeelding ]
wij hebben lampen gekocht bij de hornbach!(zie foto) vies ongelovelijk duur(A) maar oo zooooo mooi(A) en slijmen bij manlief hielp aardig!!(A)... en zondag bij de orchideenhoeve natuurlijk 2 orchideen gekregen(A)..
iemand nog tips om ze zo lang mogelijk mooi te houden?
Yv_ schreef:Kijk, even een fotootje opgezocht. Ondertussen zijn we een week verder en is het groen van de takjes echt nog maar een cm of 4.
[ Afbeelding ]
Dus ik zou dan gewoon alles eraf moeten halen en dan maar wachten?
Blackje: Bij de intratuin heb je ze ook nog van andere merken. Ik heb er zelf 3 in naturel/oudgrijs-kleurtje van de intratuin zelf. Waren net iets groter, kon dus net iets meer in (had veel vakjes nodig omdat al mn nagellakjes erin moesten en die sierrand maakt de vakjes ook kleiner), alleen heeft deze geen sierrand. Maar er was nog een ander merk die wel die sierrand had en was ook goedkoper dan die van Riverdale. Maar andere winkels zullen ook wel look-a-likes hebben denk ik?
meikemarieke schreef:hier een stille meelezer
Ff geleden hier tips gevraagd voor mn veranda en foto's gepost.
Heb nu zelf een hoekbank gemaakt voor in de veranda, dus die zal ik dalijk ook ff showen!
Ik zag ook leuke foto's voorbij komen van zo'n wandboom, met een beetje creativiteit kun je die heel makkelijk zelf maken.
deze heb ik bij mn schoonzusje gemaakt in de kinderkamer:
[ Afbeelding ]
Deze heb ik gemaakt van magneetverf, er hangen nu vogelhuisjes op met magneten
Wat ook leuk is, om met printbaar magneetpapier leuke dingen (vogeltjes e.d.) te printen en erop te hangen
Mootje schreef:Marley is geslaagd... Wel in de zwart / zilver combi, maar op de foto zag hij er ook leuk uit! Zo niet, kan ik hem altijd nog ruilen.