Snap niet waarom het uberhaupt MB's kost om iets op je telefoon te verwijderen.
kYliieJ
Geplaatst: 07-06-12 10:18
ja. Enigste wat ik heb gedaan is de standaard dingen die erop stonden naar de prullebak gesleept zoals google balk, en zon vierkant waar de tijd ni staat en een paar apps die ik nie gebruik..
Als er bovenin het wifi teken staat met pijltjes eronder die af en toe groen en oranje worden dan staat wifi aan?
Ik heb geen SGIII. Maar nog de SGI en daar staat alleen het wifi teken als deze gebruikt wordt, ipv de 3G/H (waar wel rood en groene pijltjes onder staan)
Ik heb hem afgelopen dinsdag gehaald in de winkel. Niet gereserveerd of zo. Blauwe is nog niet verkrijgbaar. Witte begonnen aardig op te raken
loversyl
Geplaatst: 07-06-12 15:58
EllaBellaah schreef:
Heb je hem ook al binnen? Want tegen mij zeiden ze dat ze hem pas vanaf week 24 (volgende week) konden leveren?
Ik heb hem de 30ste binnen gekregen. De blauwe kwam 3/4 weken later dus ik heb hem omgezet in een witte. En eigenlijk vind ik nu ik de blauwe op fotos heb gezien de witte veel mooier.
Ik ging gister naar de winkel voor de S3 maar ik vond het wel een dure bedoeling worden (gewoon minimaal een abbo van E52,- pm...) Dus ik heb de S2 'maar' genomen... -De eerste 6 maanden betaal ik nu E12,- pm en daarna E40,- pm..
EllaBellaah, als je je zo druk maakt, waarom bel je die lui dan gewoon niet even?
EllaBellaah
Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-12 11:54
Ben ik op dit moment aan het doen
Edit: Ze hebben hem bij vodafone online dus nog NIET binnen en wanneer ze hem weer krijgen weten ze ook niet, zelfde geld voor het blauwe toestel. Ze heeft me nu aangeraden om even in de winkel na te vragen of ze hem daar hebben, als het goed is kan ik hem dan meteen meenemen. Lastige is dat ik nummer behoud had aangevraagd en dat kunnen ze pas starten op het moment dat ze het toestel binnen hebben, als ik hem nu dus koop kan ik hem pas over een dag of 5 gebruiken. Maar ach, dan kan ik er vast mee spelen toch Of doet hij het dan nog niet? Ga nu even de winkel hier bellen om te vragen of ze hem uberhaupt wel hebben, anders moet ik nog naar Utrecht toe.
HolyPope
Geplaatst: 08-06-12 12:44
Yipee schreef:
EllaBellaah, als je je zo druk maakt, waarom bel je die lui dan gewoon niet even?