Ik hoop voor je dat niet zo lang meer hoeft te wachten Sammyy. Mijn Uk vind het leuk om gewoon nog even niet te komen....
Ik zal trouwens van de week de hele kamer even op de foto zetten, had ik nog niet gedaan
Sammyy
Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-12 17:40
Ohh, jij zit ook op het einde he Ik ben benieuwd naar jullie meisje!
Ik heb zojuist een topic aangemaakt met de vraag of er nog meer mensen zijn die deze maand uitgerekend zijn
Ik heb met Amber 41 weken en 6 dagen gelopen, maar toen had ik lang niet zo'n moeite er mee als dat ik nu heb Nu al vanaf week 12 heel veel bekken pijn, minder kunnen doen ed, dus dat telt dan toch al mee he...
Dank je wel Nathalie! Ik was net jullie HK topic aant zoeken, waar ik des tijds ook mee heb gepraat. Er is natuurlijk een boel gebeurd in de tussen tijd, en twijfel een beetje of ik me weer zal melden
Daisyree, als het goed is, staat de link in mijn onderschrift (de laatste loodjes in December)
Bij de eerste heb ik er niet tegen op gezien, en ook geen last van gehad eigenlijk. Nu zie ik er wel heel erg tegen op haha. Wel leuk zeg, op de precieze datum bevallen
Zo heeft het er hier ook een tijdje uitgezien helaas Maar heb me daar nooit zo druk om gemaakt eigenlijk. Ik had een bedje met alles er op en eraan, dus die kon ook mooi bij ons op de kamer moest het nodig zijn.
Sjapaz
Geplaatst: 18-12-12 23:07
Wat een leuke kamertjes zeg. Ik kan nu al bijna weer zin hebben in het kamertje van een volgende in orde brengen
Ons kamertje is wat anders dan anders, alles is zelf gemaakt.
Ik zie dat ik geen foto heb met het ledikantje. Waar het wiegje staat op de foto staat nu gewoon haar ledikantje, ook zelf gemaakt, van steigerhout.
lindy wij moeten ook nog beginnen en ben bijna 29 weken
Sjapaz
Geplaatst: 19-12-12 10:53
Troost jullie.... De kamer is zo groot omdat we er een dakkapel op hebben laten plaatsen, daarvoor was hij heel klein en donker. Maar dat deden we pas met 34 weken En toen moest alles binnen nog afgewerkt, ingericht, en de helft van de meubels nog gemaakt Dat gaf wel wat stress
Het is de enige andere kamer in het huis. Onze kamer is heeeel groot. Dus we hebben twee opties, de hele verdieping verbouwen, of straks kamers wisselen. Dus wij gaan straks op deze kamer liggen, met het dakkapel en dan gaat Sophie naar onze kamer met een eventuele nieuwe baby. Die kamer is zo groot dat we gewoon aparte hoekjes kunnen creëren. Heb daar al allemaal leuke ideeën voor, dat wordt echt heel gaaf!