Wij kopen de Action leeg! Deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 00:00

Ik heb hier 10 sets opgehaald. _O- Zijn wel kleintjes en voor die 1 euro natuurlijk geen topkwaliteit, maar altijd handig voor slalom etc. etc. :j Dan kan er ook nog eens een kapot gaan, heb ik er nog 39. :+

Suusie22

Re: Wij kopen de Action leeg! Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 00:01

haha geniaal.. WTF.. 40 pionnetjes :+

aan 10 heb ik genoeg :+ hoop ik O:)

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 00:03

01San schreef:
Wauw alweer topic 6!
Elke keer als ik bij Action ben zoek ik de hoofdlamp maar heb hem nog steeds niet gezien..

Wij hebben ze bij de zaklantaarns enzo liggen. Anders even vragen want denk dat ook de kleine winkels ze wel hebben, en er zijn twee soorten, 1 incl batterijen en 1 ex batterijen.

Citaat:
Meld me ook maar weer eens!
Heb er tortillachps gekocht, was verbazend lekker!

Weer je wat ook lekker is, de naturel of cheese in een ovenschaal (laagje) dan gesnipperd lenteui of andere ui, zweet chilisaus en geraspte kaas erover heen. Dan weer laagje chips en zo bouw je het op.
Dan in de oven. Als de kaas bovenop smelt even husselen totdat alles goed gesmolten is.
Is wel machtig maar super lekker!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 14:49

yvonnedv schreef:
maroescha schreef:
stipje :)

TIP:

dit kun je ook doen door linksboven in dit topic een stipje te zetten, als iedereen het op deze manier doet is het topic anders weer zo snel vol

links van Abonneer | Bookmark | Print | E-mail vriend staat een rondje met een rechthoekje er in als je daar op klikt komt er een stipje te staan en verschijnt dit topic bij je eigen berichten

Weet ik, maar nu weet ik ook waar ik was gebleven met lezen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 14:51

En voor de persoon die de rokjes zocht, hier in zwolle heeft de hema die rokjes sowieso. H&M hier heeft ze niet altijd.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 14:55

maroescha schreef:
yvonnedv schreef:
TIP:

dit kun je ook doen door linksboven in dit topic een stipje te zetten, als iedereen het op deze manier doet is het topic anders weer zo snel vol

links van Abonneer | Bookmark | Print | E-mail vriend staat een rondje met een rechthoekje er in als je daar op klikt komt er een stipje te staan en verschijnt dit topic bij je eigen berichten

Weet ik, maar nu weet ik ook waar ik was gebleven met lezen :)

Dat lukt ook met het stipje bovenaan, dus zonder reactie ;) Gewoon op het oranje icoontje in de lijst van je eigen berichten klikken en je komt bij het laatst gelezen bericht.

Aanbiedingen en nieuwste artikelen zijn zo te zien al erg lente-achtig. Denk dat ik eens ga kijken voor de hemdjes. Zie er leuk uit. Nu nog bedenken wanneer ik tijd heb :+

barbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 14:57

als je op het oranje vierkantje naast de topictitel drukt kom je vanzelf waar je was gebleven met lezen ;)
ben ook maar weer naar de action geweest.
hebt gekocht: druklamp voor in mijn kast op stal, bolletje nog al lange koekjes, white thee, hot chocolate en veters.
die druklamp is miss een idee voor in de beginpost van het volgende topic?

Charlot_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 16:01

Na het lezen van het vorige topic ben ik ook naar de Action gegaan om 'paardenspul' in te slaan. Ik heb de serum, stofhandschoen, glimspons, schoenenpoets en wollen inlegzooltjes gekocht. Ik ben vooral benieuwd naar de eerste twee. Mijn bijrijdpaardje heeft al de 'echte' spulletjes daarvan maar ik wilde ook wat mooi-maak dingetjes voor de manegepaardjes als ik daar mee wil tuttelen.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 16:10

Heb vandaag kweekplantjes gehaald bij de Action, iemand die al gehaald en doen ze het? :')

Ik de aarbeien (minipotjes), aardbeien en tomaten (2 grotere potjes) en zomerbloemen.

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 16:49

Heeft de action ook paaseitjes?

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 17:38

Elke keer als ik bij de Action kom zoek ik weer om die tondeuze van €6,-. Maar helaas, nog steeds niet kunnen vinden. :+

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 18:22

Heeft de action toevallig dingen voor cupcakes/taarten.. bakken ect? :D

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 18:24

Ik ben er ook weer bij :D

Mauve7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 19:00

Saaams schreef:
Heeft de action toevallig dingen voor cupcakes/taarten.. bakken ect? :D

Wel allerlei bakvormen etc. Volgens mij geen meel en dergelijke.

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 19:22

Ik heb ook de kweek setjes gehaald, hihi! Ik heb de aardbeien, tomaten en paprika. Ga ze zo in de grond stoppen. :)
Heb ook meteen maar 3 van die blokken grond mee genomen en bij xenos grotere potten om ze straks in te doen. Ben heel erg benieuwd of ze het gaan doen!! :D

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 19:23

Jezzi schreef:
Heeft de action ook paaseitjes?

yep

FuGeLiCu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 20:06

Heeft iemand hier ook ervaring met de sport bh's van de action?

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 20:12

Alweer een nieuw topic, ik kan jullie bijna niet bijhouden!

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 20:14

Iemand zocht naar de hoofdampjes en ik zei dat ze er nog waren maar zag vandaag dat ze op=op zijn geworden dus grote kans dat ze bij verschillende winkels al uit verkocht zijn.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 20:26

FuGeLiCu schreef:

Jup, erg fijne dingen voor weinig geld! Enige puntje: je moet een beetje lenig zijn om ze aan te trekken :P. Er zit wel een achtersluiting in, maar omdat ze soort-van gekruisd lopen op de rug, zónder sluiting moet je toch charmant doen ;).

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 20:31

Elianna_ schreef:
Elke keer als ik bij de Action kom zoek ik weer om die tondeuze van €6,-. Maar helaas, nog steeds niet kunnen vinden. :+

heb je het ook gevraagd? hier liggen ze volop.

helaas hebben ze die shampoo in die pompflessen niet meer. twee flessen hegron shampoo meegenomen en die in de oude fles gegooid

FuGeLiCu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 20:38

Sting schreef:
FuGeLiCu schreef:

Jup, erg fijne dingen voor weinig geld! Enige puntje: je moet een beetje lenig zijn om ze aan te trekken :P. Er zit wel een achtersluiting in, maar omdat ze soort-van gekruisd lopen op de rug, zónder sluiting moet je toch charmant doen ;).

Klopt :P daar kwam ik dus achter toen ik 1 had meegenomen vanmiddag... Maar moet zeggen dat het wel stevig voelt zitten. Dus ik twijfelde, vreemd om aan te krijgen, maar 1e idee was zit stevig (bijna te :P ), dus dacht, hier maar eens informeren.
(uiteraard had ik ook nog fotoplakkers, 2 glazen schalen en een geurtje mee :+ )

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 21:04

Ik loop ermee hard, ga paardrijden en eigenlijk al het actiefs wat ik onderneem. Heb ook tijden die van de HEMA gehad en daar betaal je heel wat meer voor. Ik heb me wel voorgenomen om eens te kijken of je die gekruisde bandjes netjes door kan knippen zodat je gewone bandjes hebt. Elke keer als ik zo'n ding aantrek hoor ik mijn schouder kraken :').

Winegum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 21:11

Quir schreef:
Ik heb ook de kweek setjes gehaald, hihi! Ik heb de aardbeien, tomaten en paprika. Ga ze zo in de grond stoppen. :)
Heb ook meteen maar 3 van die blokken grond mee genomen en bij xenos grotere potten om ze straks in te doen. Ben heel erg benieuwd of ze het gaan doen!! :D

Hier hadden ze ook iets om champignons te kweken, heb je daar misschien ook ervaring mee? Of iemand anders misschien? :)

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 21:15

Hmm nee champignons ook niet gezien? Dat lijkt me ook wel erg leuk!