Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
01San schreef:Wauw alweer topic 6!
Elke keer als ik bij Action ben zoek ik de hoofdlamp maar heb hem nog steeds niet gezien..
Citaat:Meld me ook maar weer eens!
Heb er tortillachps gekocht, was verbazend lekker!
yvonnedv schreef:maroescha schreef:stipje
TIP:
dit kun je ook doen door linksboven in dit topic een stipje te zetten, als iedereen het op deze manier doet is het topic anders weer zo snel vol
links van Abonneer | Bookmark | Print | E-mail vriend staat een rondje met een rechthoekje er in als je daar op klikt komt er een stipje te staan en verschijnt dit topic bij je eigen berichten
maroescha schreef:yvonnedv schreef:TIP:
dit kun je ook doen door linksboven in dit topic een stipje te zetten, als iedereen het op deze manier doet is het topic anders weer zo snel vol
links van Abonneer | Bookmark | Print | E-mail vriend staat een rondje met een rechthoekje er in als je daar op klikt komt er een stipje te staan en verschijnt dit topic bij je eigen berichten
Weet ik, maar nu weet ik ook waar ik was gebleven met lezen
FuGeLiCu schreef:Heeft iemand hier ook ervaring met de sport bh's van de action?
Elianna_ schreef:Elke keer als ik bij de Action kom zoek ik weer om die tondeuze van €6,-. Maar helaas, nog steeds niet kunnen vinden.
Sting schreef:FuGeLiCu schreef:Heeft iemand hier ook ervaring met de sport bh's van de action?
Jup, erg fijne dingen voor weinig geld! Enige puntje: je moet een beetje lenig zijn om ze aan te trekken. Er zit wel een achtersluiting in, maar omdat ze soort-van gekruisd lopen op de rug, zónder sluiting moet je toch charmant doen
.
Quir schreef:Ik heb ook de kweek setjes gehaald, hihi! Ik heb de aardbeien, tomaten en paprika. Ga ze zo in de grond stoppen.![]()
Heb ook meteen maar 3 van die blokken grond mee genomen en bij xenos grotere potten om ze straks in te doen. Ben heel erg benieuwd of ze het gaan doen!!