Dat is verdorie even oud als dat ik ben.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paix schreef:Ik zat na aanleiding van dit topic eens te kijken op woningnet maar ik ze dat je hier voor moet betalen.
Waarom kiezen jullie er voor hier voor te betalen?
En zijn er geen mogelijkheid om via de makelaar een woning te krijgen?
imd schreef:Oh en woningnet kost 30 euro per jaar ofzo? Kun je dus 10 jaar ingeschreven staan, voor 1x makelaar
miccamaaike schreef:Ik zou het formulier invullen en hoogstpersoonlijk langsbrengen! Om even je 'wensen' toe te lichten, nou ja gewoon omdat je een huis wilt natuurlijk!
Maar zie dat je nog niet zo lang ingeschreven staat? Kun je t beter pas doen op t moment dat je ook echt in aanmerking zou komen, hebben ze liever.
imd schreef:miccamaaike schreef:Ik zou het formulier invullen en hoogstpersoonlijk langsbrengen! Om even je 'wensen' toe te lichten, nou ja gewoon omdat je een huis wilt natuurlijk!
Maar zie dat je nog niet zo lang ingeschreven staat? Kun je t beter pas doen op t moment dat je ook echt in aanmerking zou komen, hebben ze liever.
Hoe bedoel je dit? Een formulier invullen en langsbrengen als je al wat langer ingeschreven staat dus?
En als ik jou qua punten hoor dan maak ik al aardig wat kans. Welke wijken zitten jullie ongeveer?