Bokt infasie.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Bokt infasie.
Maar ik kijk even als ik thuis ben in m'n mail en dan post ik het hier nog even..

Solis schreef:Ik las een tip over dat je je melts goed in een oud waxinelicht bakje kunt stoppen zodat je niet hoeft te peuteren om hem er weer uit te krijgen. Degene die je dan onderin zet levert weer het nieuwe bakje voor de volgende melt![]()
Heb ook bij PureSoap besteld, zit nog te wachten.. heb ook wat andere dingen dus las al dat het dan wat langer kan duren.

Heel graag. PB je maar even wat ik moet overmaken!

? Breghje schreef:Oeoeoeo dát is een handige tip!! Zenks! Zulen we Puresoap eens mailen dat ze aan Boktkorting moeten gaan doen hihihi.

Solis schreef:Breghje schreef:Oeoeoeo dát is een handige tip!! Zenks! Zulen we Puresoap eens mailen dat ze aan Boktkorting moeten gaan doen hihihi.
Idee![]()
Zelf nog niet geprobeerd hoor van die waxinelichtcupjes, maar wat Tara zei over afwisselen lijkt mij ook prettig. Net verzendbevestiging gekregen dus denk dat ze morgen binnen zijn. Had ook scrub cup cakes meebesteld, van wat ik lees moeten die ook heerlijk zijn, èn in de meeste geuren waarin de melts ook zijn, dus misschien die dnky waar ik hierboven over las?
Maar vind het daar zo omslachtig met de verzendkosten.
Ik moet er ook nog een hebben, haha. Herfstgeur met kaneel klinkt lekker!
Rianne_ schreef:Ja ik had 'm gezien bij die webshop inderdaad Nell, dankjewel!Maar vind het daar zo omslachtig met de verzendkosten.
![]()
Plien91, waar heb je 'm vandaan?Ik moet er ook nog een hebben, haha. Herfstgeur met kaneel klinkt lekker!

Nell_ schreef:Ja, dat is waar. Ik bestelde er een aromabrander bij, en dan zijn de verzenkosten gewoon 6,75. Dus dan maakt het niet uit. Maar als je alleen waxmelts wilt bestellen is het idd niets
Scheelt dan wel!
Dus ik weet nog niet of ik die wel wil, haha.