pff voor de verkoop mijn inrichting aanpassen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 11:25

pfffft das wel heftig idd, maar ja als het helpt, proberen kan altijd toch.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 11:26

Wij hebben geen oud huis, maar wel eikenhouten meubels... :D
Mijn god, wat een lijst van aanpassingen!!! Daar heeft onze makelaar het allemaal totaal niet over gehad, en hoop ook niet dat ze dat gaat doen :P
Maar ik ga wel met een paar dingen van jouw lijstje rekening houden! :D
(vind overigens jouw kleur wel érg mooi!!)

fokfanaat

Re: pff voor de verkoop mijn inrichting aanpassen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 11:28

mijn makelaar ook niet, en wij hebben ook geen strakke inrichting. heb het wel veel leger gemaakt.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 11:37

Amvbeek schreef:
Afbeelding

Dit is dus de muur die geschilderd moet worden.
Maar goed ik kan begrijpen dat dit te heftig is. Maar het was ook een beetje de wijze waarop ze het bracht. en de waslijst aan dingen die er nog meer gedaan moesten worden.
Ik bedoel dit is de eerste keer in mijn leven dat ik schampoo flesjes op kleur heb moeten uitzoeken om ze ter decoratie op de badrand te zetten...

ik vind dit wel mee vallen.. als ze hier niet door heen kunnen kijken het is verder gewoon netjes..

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 11:40

Sorry hoor andere makelaar zoeken dit is echt niet normaal meer en geloof mij..ik heb zelf veel ervaring mijn lief is makelaar en wij bekijken vaak samenw woningen en wat er veranderd kan worden maar jouw lijst is NOT DONE geloof me

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 11:46

bosje bloemen op tafel en lekker koekjes bakken voor ze komen :D

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 11:50

Als jij al zoveel moet veranderen, dan hadden wij waarschijnlijk ons huis volledig moeten verbouwen... (Zit nog schoon metselwerk in, donkerrode badkamer, geen strakke inrichting, etc. :+ ) Ik zou die muur niet eens aanpakken. Je moet toch wel ERGENS doorheen kunnen kijken?

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 11:54

Ok, nu ik het lijstje zo zie.. Dat is inderdaad zwaar overdreven!

Ik adviseer de mensen om overtollige meubelen weg te zetten als de woonkamer te vol staat, en om vuile onderbroeken en wasmanden uit de badkamer weg te halen.. Maar handdoeken oprollen en bijpassende shampooflesjes? Daar begin ik niet aan :D

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 11:57

Kleine accesoires kunnen het beeld wel leuk maken hoor :j
Badmat hebben we ook weggehaald en idd wat kleurdetails enzo.

Het hoéft niet, maar het maakt het wel leuk. Behang afhalen ed. zou ik echt niet aan beginnen :n

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 11:58

Voor de foto's op Funda kan ik me er nog wel wat bij voorstellen maar niet bij iedere bezichtiging.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 11:58

Nou ja, die spulletjes heb ik gewoon laten staan en de badmat ff weghalen voor een bezichtiging is een kleine moeite.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 12:00

Huis neutraler maken kan ik me voorstellen maar eigenlijk moet je daar doorheen kunnen kijken vind ik. Dieren uit huis doen zou ik zelf nooit doen. Dit huis ook gezien met dieren erin en ik vind dat ook niet vreemd! Beetje kolder om je dier(en) buiten de deur te zetten voor een eventuele koper. Dan maar niet...

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 12:02

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 12:02

In ons geval is het ook beter voor de honden.... }:0 :D

Is het ook echt zo belangrijk dat er geen (niet teveel) foto's in huis aanwezig zijn??

Annem84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-11 12:08

Afbeelding
En dit is het bewuste keuken zitje wat weg moet..
Dit zijn overigens foto's die ik net vanaf de bank genomen heb, dus die strijkplank in beeld hoort natuurlijk niet haha
De kookboeken moeten er ook af voor de foto en de bezichtiging (ik ben kok vandaar de grote hoeveelheid..

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 12:09

Dat je wat rommeltjes weg moet ruimen, in je keuken het aanrecht mooi leeg moet maken en persoonlijke spullen even uit de badkamer etc moet halen vind ik normaal, maar ik ga echt geen muren verven of m'n halve huis verbouwen. :n

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 12:10

TS, ik mag toch aannemen dat je dit niet verplicht bent? Bij mij had ze allang de welbekende pot kunnen zoeken. :D

Annem84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-11 12:14

tsja weet je dat is de het irritante, er staan hier in de buurt een stuk of 30 van zulke appartementen te koop met vergelijkbaar oppervlakte. Sommige zelfs nieuw vrij op naam. Dus je moet eruit springen om te verkopen. Dus dat is het dillema als ik het niet doe gaan ze dan naar een ander?
Ik ga er al geen winst op maken, sterker nog ik haal mijn kosten koper er niet eens uit. Dus ik wil er wel alles aan doen om mn verlies zoveel mogelijk te beperken.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 12:16

Dat begrijp ik wel hoor maar al die aanpassingen zijn toch een beetje veel. Dat is mijn mening dan hoor. Maargoed, je huisje snel kwijtraken is natuurlijk ook belangrijk! Maar die shampooflesjes enz. daar geloof ik niet zo in...

Annem84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-11 12:18

kijk en ze heeft ook wel een punt dat de kleur heel erg persoonlijk is, en de ruimte donker maakt en dus kleiner.. Maar het idee dat ik dadelijk een lichtgrijze muur heb.. Ik kan er niet aan wennen.
Maar goed het is neutraler. En ik denk dat bijvoorbeeld mannen daar sneller voor kiezen als hiervoor.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 12:19

Dat zitje weghalen kan ik me wel voorstellen. Dan lijkt het toch gelijk weer wat groter. Balen dat er zoveel tegelijk te koop staat. Dan moet je er idd wel echt uitspringen.
Ik zou daarom juist die muur wel in die kleur laten. Ze kunnen dan op funda bij andere appartementen wel zien hoe het er uit ziet als het een lichte muur is ;)

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 12:25

ik vind persoonlijk de kleur wel mooi, ( kijkt naar de trui die ik nu aan heb, eehmm, ja, dezelfde kleur hihi) maar met een lichtere neutrale kleur lijkt het wel ruimer

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 12:26

Ik had die kleur in de keuken.... prachtig :j
De stoelen zou ik idd ook weghalen :j

Het blijft toch lastig. Grijs is ook persoonlijk. Als mensen het niet mooi vinden moeten ze hoe dan ook schilderen......

anneve

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 12:29

@ TS: Die styliste heb ik volgens mij ook gehad. Ik denk dat wij dezelfde makelaar hebben.

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 12:36

Dan moet je niet in Belgie gaan zoeken. Slechte fotos vrij slechte makelaars. Moet zelf goed opletten dus! De huizen daar worden echt niet aangepast omdat ze het verkopen en je moet dus maar lekker door alles heen leren kijken;) Ons huis wat we uiteindelijk dus gekocht hebben (Leuke prijs deed het ook hoor) stond vol spullen echt nog nooit zoveel spullen op elkaar gestapeld gezien in een huis en schoon zeker niet...maar de uitstraling van het huis en de bouw was goed. Daar gingen we voor. We zijn nu nog bezig met rommel opruimen van vorige bewoners zowel binnen als buiten. En schoonmaken met zwaar ontsmettingsmiddel. Maar heb daardoor wel een mooi droomhuis kunnen kopen wat we anders niet had gekund.