Huis te koop, geen kopers... wat kunnen we verbeteren?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:41

Decoratie kan een gevoel weldegelijk beïnvloeden. Dat lijkt me logisch.

Is ook niet voor niets dat gemeubileerde huizen beter verkopen dan leegstaande huizen.

Denk ook niet dat het echt kortzichtigheid te noemen is.

B_r_e_n

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 22:44

Zoo ik klikte dit topic aan omdat wij met hetzelfde probleem zitten...
Huis wat niet verkocht wordt... :P http://www.funda.nl/koop/alblasserdam/huis-47961868-johan-de-wittstraat-26/

Maar TS je heb een hoop tips gekregen!
Daar kan je wel mee aan de slag!
Vooral de foto´s wat fleuriger maken was ook het eerste wat ik dacht.
De eerste indruk is echt zooo belangrijk.

Succes met de verkoop!

fiona1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 08:04

Ik denk dat je hier geen mensen voor in hoeft te huren, een hogedrukspuit kun je huren (bijv bij de gamma geloof ik) schilderen zou ik niet teveel doen alleen misschien de kozijnen, dit is simpel af te plakken en zou je evt zelf kunnen doen en het dak hoef je niet compleet te reinigen alleen de begroeiing er af, dit zou je evt met een ladder of soort steiger kunnen doen die je huren kunt. En wat ik al zei je kunt accesoires kopen bij de trendhopper, foto's maken en dan weer terug brengen :P Zit jij niet met spullen die je zelf niet meer gebruikt maar heb je toch sfeervolle foto's, wat rinske zegt met de gordijnen enzo zou ik verder zo laten omdat gordijnen ontzettend veel geld kosten en daar kijken mensen wel doorheen. :j

edit:typo[/quote]

Bestrating is natuurlijk goed zelf af te spuiten, maar doe met je dak wel voorzichtig. Als je met een hogedruk per ongeluk onder je pannen spuit heb je een lekkage. Je kunt het dak beter (laten) innevelen met een antialgen oplossing.

tijgerr91

Re: Huis te koop, geen kopers... wat kunnen we verbeteren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 08:08

Ik bedoelde ook niet dat ze met een hogedruk het dak schoon moet maken maar een groot gedeelte van die begroeiing kun je er wel gewoon afplukken denk ik.. :j

fiona1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 09:15

Idd. voorzichtig met een grove borstel kan dat goed, maar ik dacht ik meld het toch even :D Wij zitten in de prof. reinigingsbranche en ik krijg zo af en toe toch wel berichten dat mensen iets te enthousiast bezig zijn geweest, (of een lomp bedrijf hebben ingehuurd) waarna de zolderaftimmering voorzien is van waterschade.

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 09:31

Ik heb niet alle pagina's gelezen, excuus daar voor.. :o
MAar misschien heb ik nog wat tips die nog niet genoemd zijn.

Kleur in de tuin en en rond het huis.
Minder groen tussen de bestrating :D
Kleur in huis zodat het er uitnodigend gezellig uit ziet. Plantjes voor het raam, niet te veel. Bloemetje op tafel.
Het oogt nu een beetje verlaten...
Kussentjes op de bank en wat kleur in de keuken en badkamer. Kleur kan je makkelijk inbrengen met wat spulletjes zonder direct de verfkwast er bij te pakken. Zorg er wel voor dat het geen regenboog aan kleur wordt, dat is weer te druk :# ]

Inderdaad de tip om te bekijken of je kleine huisje bedrijfsmatig mag gebruiken is een heel goed idee.
Mag het ook voor een B&B? Mag je het Langere tijd verhuren?

Succes met de Verkoop!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 19:09

En dan kan ik je dit schoonmaakbedrijf naar aanleiding van de folder iig níet aanraden :') . Deze kregen mijn ouders binnen via de post, serieus :') .

Afbeelding

Afbeelding

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 22:02

hoe staat het er inmiddels mee?? al wat aan de tips gehad, en heb je al kijkers gehad?

het is nu natuurlijk vakantietijd. Ik heb nog helemaal geen kijkers op ons huis. heb ook niet echt haast hoor, maar ben toch bang dat we iets te hoge vraagprijs hebben ingezet..

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 22:18

ik ben benieuwd wat ts gaat doen met de tips.
Omschrijving en foto's vind ik idd alles behalve aansprekend.

Succes iig!

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-11 22:25

We zijn nu druk met het opknappen van de tuin. Voor en naast het huis hebben we nu een strook met grof grind, staat erg mooi. Zodra we klaar zijn (denk eind deze week) komt de makelaar nieuwe foto`s maken buiten. Binnen moeten we nog doen, maar daar krijg ik hulp bij gelukkig..

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 11:00

@Mariska: fijn dat je binnen nog hulp krijgt en er nieuwe foto's gemaakt gaan worden, ik denk dat dit stukken scheelt, het moet aanspreken, je moet die mensen zover hebben dat ze komen kijken, natuurlijk. Heel veel succes!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 11:01

Goed bezig!!!! Gaat vast goedkomen!

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 11:17

Als je een klein stukje verder gaat dan Ees dan zit je qua huizenprijzen op een ruime ton voor vrijstaande huizen met een vergelijkbare tuin.
Jullie huis heeft wel meerwaarde door een luxe badkamer en het verhuurbare huisje maar dan nog is bijna 3 ton voor die regio behoorlijk aan de maat hoor :j
Is er mogelijkheid om het land wat jullie nu gebruiken voor de paarden over te dragen qua huur?
Dan kun je nl gokken op paardenmensen en verbreed je, je doelgroep weer.