Laptop probleem

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Re: Laptop probleem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-11 10:30

Ja, oke. Ik hoop wel dat Yessey betrouwbaar is. Maar 100 euro voor een lappie, maar nog wel even repareren? Moet te doen zijn toch? Moet trouwens wel verstuurd worden, want ik kan hem niet ophalen. :+

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-11 10:42

Wat is bios in een lappie? :+

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 11:27

Ik ben prima betrouwbaar hoor, geen zorgen :D

De laptop is nadat het beeldscherm stuk was nog een aantal keer gebruikt, zonder problemen maar staat nu al een half jaar uit op de plank, dus ik kan niet garanderen dat 'ie het nog perfect doet. Maar ik doe hem sowieso niet weg voor alle persoonlijke gegevens eraf zijn en daarvoor moet 'ie goed werken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 00:27

Een 2ehandse laptop kopen is ellende kopen.. Al helemaal als ie al kapot is. :')
Laptops gaan geen jaren mee. Een 2ehandse is zo weer kapot.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 00:34

Yessy schreef:
Ik ben prima betrouwbaar hoor, geen zorgen :D

De laptop is nadat het beeldscherm stuk was nog een aantal keer gebruikt, zonder problemen maar staat nu al een half jaar uit op de plank, dus ik kan niet garanderen dat 'ie het nog perfect doet. Maar ik doe hem sowieso niet weg voor alle persoonlijke gegevens eraf zijn en daarvoor moet 'ie goed werken :)

Je zegt nu zelf ook garanties kan ik niet geven dan ga je hem toch ook niet verkopen :=

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 06:45

Anthea schreef:
Een 2ehandse laptop kopen is ellende kopen.. Al helemaal als ie al kapot is. :')
Laptops gaan geen jaren mee. Een 2ehandse is zo weer kapot.

Dat hoeft helemaal niet. Er zijn ook zat tweedehands laptops die nog jaren mee gaan.
Ik heb ooit eens een tweedehands gekocht en die heeft het nog 3.5 jaar gedaan.
In principe was hij nog steeds goed maar hij voldeed niet meer aan mijn eisen.
Om die redenen doen mensen ook vaak hun oude laptops weg. Die van mij was inmiddels alweer ruim 6 jaar oud.
Hij staat nu bij mijn vader als omgebouwde router en doet het nog steeds prima!

Je kunt hem altijd door een onafhankelijke kenner na laten kijken. Dan weet je het meteen zeker.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 09:06

Ik heb uitgebreid met de TS gepb't en ze gaat op zoek naar een nieuwe :) ze had niet de mogelijkheid hem op de halen door iemand die er verstand van heeft, en ik heb geen zin om voor een schamele 100 euro gedoe te krijgen.
Zoals ik al zei ik laat een laptop niet hier weg gaan voor ik weet dat hij het prima doet (mijn gegevens staan er nog op en die moeten er af), maar dat betekent nog niet dat ik 100 procent kan garanderen dat hij het na opsturen ook nog perfect doet.. Als je die garantie wel wil moet je een nieuwe kopen :)