Vicky_88 schreef:Ik werk nu 3 jaar in de telecom
Is kei leuk. Snelle handel! Afwisselend
ik ben er ook wel eens voor benaderd, lijkt me helemaal niks

maar als ik jou zo hoor ga ik echt twijfelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Thanks... Ben er nu wel in, maar geef nog steeds aan dat-ie aan het wachten is op de activering
Ben nu trouwens ook alles kwijt, ga zo alles maar terug synchen. Vraagje: Als ik 'm zodadelijk synch met een nieuwe iPhone, kan ik dan uiteindelijk wel weer mijn reserverkopie opzetten die gemaakt is voordat dit allemaal begon? Of kan ik zodra ik 'm synch met een nieuwe iPhone, ook mijn oude reserverkopie er niet meer opzetten? Dat is voor mij even belangrijk, gezien ik die smsjes echt nog niet kan missen met/van werk!
Yv_ schreef:Wat leuk (naam kwijt)! Wanneer krijg je 'm? En welke kleur?
Yv_ schreef:Net opnieuw uit en aan gezet, krijg nog steeds de melding "plaats een geldige sim zonder pincode om de iPhone te activeren".
Vrouw wist het niet meer en zou zorgen dat ik teruggebeld werd. Heb gezegd dat het echt ultra spoed had, gezien al mijn werknummers in die telefoon zitten en mijn baas dus niet weet dat ik al een uur niet bereikbaar ben. Gaat echt een groot probleem worden als ik niet snel teruggebeld word, gezien ik gewoon niet onbereikbaar kán en mág zijn. Maargoed, ondertussen al 20 minuten aan het wachten op niets...