[Centraal]Iphone, vragen, tips, enz.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 20:17

Vicky_88 schreef:
Ik werk nu 3 jaar in de telecom ;)
Is kei leuk. Snelle handel! Afwisselend

ik ben er ook wel eens voor benaderd, lijkt me helemaal niks :P
maar als ik jou zo hoor ga ik echt twijfelen :')

Vicky_88

Re: [Centraal]Iphone, vragen, tips, enz.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 20:21

Als je er meer over wil weten moet je me ff een pb sturen. Zit nu in de auto. Dan beantwoord ik je vragen vanavond! :)

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 10:21

ik heb btw nog een zwaaaaaaaaaaaaar verslavend spel :D
2 zelfs :+
coindozer en cookiedozer :D

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 11:21

Pff, hier ook problemen met update 4.01 en 3GS?
Heb sinds ik de update erop heb gegooid geen internet meer, behalve wifi. Net dus ruim 3 kwartier met T-Mobile aan de telefoon gehad, hun optie was resetten (alles dus kwijt, ook smsjes die ik gewoon nog niet kan missen ivm werk) of opsturen (zelfde probleem, dan is ook alles gewist). Pff, ik word echt schijtziek van die telefoon en het netwerk!

Telefoon is inmiddels hersteld, maar kan 'm niet aanzetten, omdat dat moet gebeuren met een tmobile simkaart zonder pincode! Ik kan mijn telefoon dus niet in omdat die van mij gewoon uiteraard (zoals iedereen lijkt me?!) een pincode ter beveiliging heeft, dus ik kan mijn pincode ook niet tijdelijk uitzetten. T-Mobile kan hier ook niets mee... Vriend van me die me pas heeft geholpen die in de buurt woont en werkt die dus zijn pincode tijdelijk voor me uit kan zetten is op vakantie. Is toch te zot voor woorden dat dit meteen simkaart van een derde persoon geregeld moet worden? Ben echt pissed nu! Baas gaat ook neit blij zijn, want ben ondertussen al een half uur niet bereikbaar!!! :x :x

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 11:30

Das indd lastig Yv.
Ik had ook geen internet meer na mijn update. ik heb het toestel hersteld en gezien als nieuwe Iphone (indd alles kwijt) en daarna kon ik wel weer internetten.
dan moet je het toestel ff opnieuw aan zetten. de ene keer pakt ie m namelijk wel met jouw simkaart

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 11:37

Net opnieuw uit en aan gezet, krijg nog steeds de melding "plaats een geldige sim zonder pincode om de iPhone te activeren".

Vrouw wist het niet meer en zou zorgen dat ik teruggebeld werd. Heb gezegd dat het echt ultra spoed had, gezien al mijn werknummers in die telefoon zitten en mijn baas dus niet weet dat ik al een uur niet bereikbaar ben. Gaat echt een groot probleem worden als ik niet snel teruggebeld word, gezien ik gewoon niet onbereikbaar kán en mág zijn. Maargoed, ondertussen al 20 minuten aan het wachten op niets...

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 11:40

ik zit ff te denken hoe ik dat ook alweer heb gedaan toen...
volgens mij gewoon opnieuw aan blijven zetten tot je m kunt ontgrendelen.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 11:51

Thanks... Ben er nu wel in, maar geef nog steeds aan dat-ie aan het wachten is op de activering :?

Ben nu trouwens ook alles kwijt, ga zo alles maar terug synchen. Vraagje: Als ik 'm zodadelijk synch met een nieuwe iPhone, kan ik dan uiteindelijk wel weer mijn reserverkopie opzetten die gemaakt is voordat dit allemaal begon? Of kan ik zodra ik 'm synch met een nieuwe iPhone, ook mijn oude reserverkopie er niet meer opzetten? Dat is voor mij even belangrijk, gezien ik die smsjes echt nog niet kan missen met/van werk!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 11:53

Kun je ondertussen niet aan Tmobile vragen of ze je nr doorschakelen naar een ander toestel (vaste telefoon oid).

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 12:06

Probleem is dat ik er nooit zeker van ben of ik wel of niet op kantoor blijf.. Kan namelijk elk moment van de dag opgeroepen worden om op de auto te stappen! Anders was dat natuurlijk een superoptie geweest!

Thanks voor het meedenken!

Nog steeds niets gehoord.. Word echt met de minuut bozer! Is het mogelijk om je contract vroegtijdig te beeindigen door zoiets of niet?

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 12:44

Nou ja, een andere mobiele telefoon kan natuurlijk ook......

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 13:13

Yv_ schreef:
Thanks... Ben er nu wel in, maar geef nog steeds aan dat-ie aan het wachten is op de activering :?

Ben nu trouwens ook alles kwijt, ga zo alles maar terug synchen. Vraagje: Als ik 'm zodadelijk synch met een nieuwe iPhone, kan ik dan uiteindelijk wel weer mijn reserverkopie opzetten die gemaakt is voordat dit allemaal begon? Of kan ik zodra ik 'm synch met een nieuwe iPhone, ook mijn oude reserverkopie er niet meer opzetten? Dat is voor mij even belangrijk, gezien ik die smsjes echt nog niet kan missen met/van werk!

De kopie van de laatste synchronisatie met je vorige iphone kun je er opzetten. Heb ik zaterdag gedaan bij mijn iphone 4.

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 13:14

Heb je overigens al geprobeerd om je iphone aan itunes te hangen met de volgende handelingen?:

Uitknop en homeknop tegelijk indrukken. Zodra je de appel ziet haal je je vinger van de uitknop maar die andere houd je wel op de homeknop en asap je iphone met itunes verbinden. Dan moet het goed komen.

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 13:32

Ik lees overal die 4.01 erop zetten dat ze problemen krijgen met hun iphone.....
Nu krijg ik eerdaags een 3gs nog maar moet ik perse die update doen of hoeft dat niet??

Yv doet ie het al weer??

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 13:35

En dan behoud je dus ook je contacten en smsjes? Apps maken me niet uit, evenals liedjes, die synch ik wel weer of zet ik wel weer opnieuw op iTunes. Gaat mij echt om de contacten en smsjes!

Die optie heb ik inderdaad ook gedaan, maar in die status kreeg ik 'm zelfs niet hersteld!

Edit: Tinkersjakie: Ik denk dat iTunes nu al standaard de 4.0.1 erop heeft staan, dus zodra je contact maakt, je dus de 4.0.1 erop hebt zitten.. Dat was voor mij dus ook de reden waarom ik absoluut geen update wilde, maargoed... Na het gebeuren van het crashen na een iTunes app, was dat voor mij de enige mogelijkheid om zijn leven te redden ;).

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 21:59

Oké, soms is het niet handig om mod van TV te zijn :D
Door het vorige grote topic over de iPhone ben ik zo enthousiast geworden dat ik er ook één besteld heb, de 3 GS met 32GB. Ik ben erg benieuwd en ben ook blij met alle tips en tricks die hier op bokt al te vinden zijn, aangezien ik niet heel erg handig ben op technisch gebied :P

Ik heb hem trouwens icm Vodafone abbo, 275 minuten/550 sms en onbeperkt internetten. Ben erg benieuwd en kan niet wachten tot ie geleverd gaat worden :D

Yv: wat rot zeg, ben je inmiddels al wat verder met je foon?

Rosemarin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 22:09

na die nieuwe update is mn iphone zoooo traag echt irritant :(
internet loopt vast apps lopen vast ooh god save me :(
kan iemand me plz vertellen wat ik moet doen?

kelcy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 22:43

downgraden!!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 22:59

18.00 uur nog niets van t-mobile gehoord.. Bagger bagger baggerzaak! Maargoed..'m'n foontje!
Heb 'm geprobeerd te downgraden, maar durfde het niet aan ivm sms'jes.. Had hier nog geen antwoord gevonden of ik bij een downgrade of een nieuwe iPhone aansluiten mijn gegevens behield, dus durfde het niet aan.'ook op ifoneforum vond ik er niets over terug.

Uiteindelijk is het met de simkaart van de buuf gelukt om 'm te ontgrendelen. Maar nog steeds geen internet behalve wifi! Spaug echt van die 4.0.1, hij is inderdaad ook nog eens stukken trager! Als ik er 100% zeker van ben dat iTunes mijn reservekopie nog gaat herkennen, ga ik die uitvoeren. Tot die tijd helaas aan klooien, gezien die downgrade ook via via via moet en het niet gewoon via iTunes simpel kan gaan..

Wat leuk (naam kwijt)! Wanneer krijg je 'm? En welke kleur?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 23:03

Yv_ schreef:
Wat leuk (naam kwijt)! Wanneer krijg je 'm? En welke kleur?

Mas/Marcha :D
Een zwarte, heb nog even getwijfeld, maar vond zwart toch wel gaaf :j

Wanneer ik m krijg ben ik nog mee aan t vogelen, ik heb m online besteld en levertijd was 1 werkdag. Maar moest ook mn contract uitprinten en opsturen, heb ik ook meteen gedaan. Maar ik weet nu niet zeker of ze mn ikTelefoon nu meteen verzenden of eerst wachten tot mn contract nagekeken en in orde is :)

Waardeloos van je foontje, heel irri dat je internet t ook gewoon niet meer doet.
Dat iPhone forum lijkt me trouwens ook handig om lid van te worden, echt iets voor dummies als ik op technisch gebied :D

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 23:07

Yv_ schreef:
Net opnieuw uit en aan gezet, krijg nog steeds de melding "plaats een geldige sim zonder pincode om de iPhone te activeren".

Vrouw wist het niet meer en zou zorgen dat ik teruggebeld werd. Heb gezegd dat het echt ultra spoed had, gezien al mijn werknummers in die telefoon zitten en mijn baas dus niet weet dat ik al een uur niet bereikbaar ben. Gaat echt een groot probleem worden als ik niet snel teruggebeld word, gezien ik gewoon niet onbereikbaar kán en mág zijn. Maargoed, ondertussen al 20 minuten aan het wachten op niets...

Ik heb hetzelfde probleem gehad. Simkaart eruit gehaald en in andere telefoon gedaan en daar de sim uitgeschakeld. Vervolgens weer in de Iphone gestopt. Vervolgens opnieuw aangesloten op Itunes en toen de telefoon gereset. Vervolgens kon ik de backup weer terugplaatsen en was het okay.

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 23:09

Waar heb je hem bij besteld dan?? Wat ik via vodafone kon vinden was de xlvoordeel....waar ik hem bij heb besteld.
Moet helaas langer wachten, had eerst de 16gb besteld maar die is slecht leverbaar en daarna maar over gegaan voor de 8 gb, ben toch niet iemand die veel muziek erop zet en vond het teveel geld om bij de 32 gb te betalen.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 23:11

Ik heb hem via Phoneshop.nl :)

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 23:21

Whaha denk dat je mijn berichtje al gelezen hebt die ik al snel weer verwijderd heb......las namelijk niet goed en dacht dat je phonehouse er neer had gezet :D

Maar zag het ja dat ze met veel verschillende providers verkopen...

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-10 23:21

Whaha lopen lekker langs elkaar heen, zie dat je nu ook jouw bericht hebt verwijderd := :=