Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emytje schreef:Is jouw toekomstige kamer een voormalig 'slaap'kamer geweest? Dat lijkt mij namelijk zo ontzettend raar.
melissaxx94 schreef:ziet er goed uit. alleen bij het idee.
Citaat:Zo dacht ik eerst ook, maar als je dit mee maakt vanaf het begin dan kijk je er natuurlijk al heel anders tegenaan. Het is nu alles behalve een hoerenkast, het begint nu echt ons plekkie te worden haha. maar ik snap dat het voor sommige nog wel even raar is, 'even slikken' (je kunt niks meer zeggen zonder erom te lachen door dat hoerenverhaal)
WiskyBokjes schreef:Jeetje wat gaaf!Wist niet eens dat er in Mill een hoerentent was, alleen in Haps.
Maar echt luxe zeg! Trouwens hoe heet dat bos daar?
elkee schreef:Ik zal het nog bonter maken: mijn kamer was de voormalige opper-seks suite hahaha.. 2 persoons jacuzzi, luxe douche, groot bed met overal spiegels
Toen ik daar voor 't eerst binnen kwam, wetend dat dat mijn kamer zou worden, ging ik zowat over mijn nek.. zo vies vond ik het! (toen was het echt nog een hoerenkamer). Maar nu is er niks meer van over, vloer is eruit, bad is eruit, douche, muuren alles natuurlijk.. Het blijft een rare gedachten, maar zodra mijn eigen spulletjes erin staan, en het naar mijn zin is verbouwd veranderd dat denk ik al een hoop.. en als goedmakertje krijg ik een eigen douche en was tafel etc (NIEUW natuurlijk) dus dan vind ik het niet meer zo erg wat er in gebeurd is.. haha bah
elkee schreef:WiskyBokjes schreef:Jeetje wat gaaf!Wist niet eens dat er in Mill een hoerentent was, alleen in Haps.
Maar echt luxe zeg! Trouwens hoe heet dat bos daar?
Is er in Haps ook 1 ja?'t stikt van de hoerenkasten hoor ik wel haha!
Ik heb echt geen flauw idee hoe dat bos daar heet, nog nooit opgezocht ofzo..