HTC Telefoons

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marleen

Re: HTC Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 14:15

Jaa ik kan me hier ook melden! Ben sinds een halve week de trotse bezitter van een HTC Desire! Ohh wat issie mooii en wat kan die veel! haha echt superaanrader!

myxlea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 21:27

ik heb htc touch diamond II, en er draait vernieuwde versie van de htc site op, maar eerst had ik gewoon bij mijn sms berichten dat bovenaan de laatste kwam die gesmst had, maar van de ene op de andere dag komt elke keer de laatste die gesmst had onderaan te staan, en ik kan nergens vinden waar ik dat weer terug kan draaien, weet iemand dat toevallig?

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 21:44

ik heb de htc desire nu een paar weekjes en geweldig apparaat zeg !!!!

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 22:07

IngridM schreef:
ik heb de htc desire nu een paar weekjes en geweldig apparaat zeg !!!!

Gaaf is hij he :D

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 16:51

ik heb de handleiding van meer dan 200 pagina's dan ook helemaal woord voor woord gelezen ! Zou het zo zonde vinden om er niet uit te halen wat erin zit !

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 16:53

Meld!!!!

Ik heb sinds twee weken de Desire.. Mét Android..
Man, ik ben zo verschrikkelijk tevreden!!!

Marleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 17:14

Ik heb wel een vraagje, hebben hier meer mensen problemen met het uploaden van foto's naar Twitter? Bij mij laadt de foto tot 90% en dan opeens een verbindingsfout.. Heb de HTC Desire, provider is Hi, met eindeloos online mobiel internet!

Voor de rest ben ik superblij met m'n telefoon.. maar dit wil ik wel even oplossen!

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 19:38

Hmm nee daar heb ik geen problemen mee eigenlijk! Ik heb geen Hi hoor, maar dat zou gewoon moeten kunnen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 21:34

Ik heb inmiddels de HTC pro II omgeruild voor een HTC Legend, en ben er veel gelukkiger mee :)

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 22:23

Dat kan ik me voorstellen inderdaad!

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 19:03

geen idee marleen, ik twitter niet :-)

PascalB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 19:17

Marleen schreef:
Ik heb wel een vraagje, hebben hier meer mensen problemen met het uploaden van foto's naar Twitter? Bij mij laadt de foto tot 90% en dan opeens een verbindingsfout.. Heb de HTC Desire, provider is Hi, met eindeloos online mobiel internet!

Voor de rest ben ik superblij met m'n telefoon.. maar dit wil ik wel even oplossen!

Kijk eens op http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1407572
Ze hebben een appart topic voor de HTC Desire. misschien kom je daar nog wel informatie tegen over dit probleem.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 17:37

Ik heb gisteravond de HTC smart besteld voor 150 euro.
Niet zo'n geavanceerde, maar dat heb ik ook niet nodig dus de
smart leek me wel een leuk telefoontje. Ik ben heel benieuwd
naar hoe hij gaat bevallen!

Iemand ervaring met de HTC smart?

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 17:42

Ik heb sinds eergisteren de htc legend.
Kreeg mijn hotmail er niet op en ga nu dus over op gmail.

ik heb gisteren proberen te bokken, kreeg wel eigen berichten te zien, maar geen actieve onderwerpen

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 09:02

Ik heb ook de Legend (sinds gister) maar ben er nog niet aan toe gekomen Bokt erop te zetten. Verder ben ik er tot nu wel blij mee, moet alleen nog een beetje wennen aan het touch screen.

Mette

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 20:16

Ik krijg binnenkort ook mijn HTC legend :):) Hij moet volgende week ergens komen :D Ben wel blij dat ik veel positieve reacties hoor (natuurlijk ook wel negatieve, maar dat heeft elke telefoon wel)

Marleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 12:29

PascalB schreef:
Marleen schreef:

Kijk eens op http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1407572
Ze hebben een appart topic voor de HTC Desire. misschien kom je daar nog wel informatie tegen over dit probleem.

Heb er al een beginnetje gemaakt haha! bedankt voor de tip :-)

ifever

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 10:17

Meld zich ook, ik heb een van de oudere types de HTC touch HD, kwam toen man net de winkel in lopen met die telefoon als nieuwe en ik liep er een uur later mee naar buiten :)

Vind opzich een heerlijke telefoon hij doet wat ie moet doen en ik probeer ook echt alles er uit te halen wat er in zit..

Zit nu overigens op mijn internet van mijn mobiel op mijn laptop te internetten hartstikke handig :)

Ik loop er alleen tegenaan dat er nu vrij veel op mijn telefoon staat en deze dus steeds trager wordt.. erg vervelend.. Ook heb ik het idee dat de batterij sneller op is dan voorheen...

Voor de rest erg tevrede over HTC :)

Marleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 10:57

ifever schreef:
Meld zich ook, ik heb een van de oudere types de HTC touch HD, kwam toen man net de winkel in lopen met die telefoon als nieuwe en ik liep er een uur later mee naar buiten :)

Vind opzich een heerlijke telefoon hij doet wat ie moet doen en ik probeer ook echt alles er uit te halen wat er in zit..

Zit nu overigens op mijn internet van mijn mobiel op mijn laptop te internetten hartstikke handig :)

Ik loop er alleen tegenaan dat er nu vrij veel op mijn telefoon staat en deze dus steeds trager wordt.. erg vervelend.. Ook heb ik het idee dat de batterij sneller op is dan voorheen...

Voor de rest erg tevrede over HTC :)

Je moet wel uitkijken met het gebruiken van je telefoon als modem. Ook al heb je onbeperkt internet, op een laptop (bijvoorbeeld met downloaden) gebruik je snel heel veel.. Je provider kan daarachter komen en dan boos worden!

ifever

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 11:44

ik weet het, ooit al een waarschuwing gehad dat ze me nog 1 x waarschuwen... maar voorlopig weet ik aardig wat ik kan "internetten via mijn laptop"

dankjewel voor de waarschuwing iig, onbeperkt internet is iig niet zo onbeperkt zoals het lijkt...

Marleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 11:50

ifever schreef:
ik weet het, ooit al een waarschuwing gehad dat ze me nog 1 x waarschuwen... maar voorlopig weet ik aardig wat ik kan "internetten via mijn laptop"

dankjewel voor de waarschuwing iig, onbeperkt internet is iig niet zo onbeperkt zoals het lijkt...

Oei, haha oppassen dus! :=

ifever

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 11:53

hahaha ja klein beetje wel, was toen ook kwaad toen ik dat berichtje kreeg gelijk provider gebeld van halloooo onbeperkt is voor mij onbeperkt en dat ze dan niet van die misleidende informatie moeten verstrekken.... en toen kreeg ik een heel banketstaaf verhaal :+ het aller mooiste was dat ik teveel geinternet had alleen maar op mijn telefoon zelf moet je nagaan :D

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 11:55

ifever schreef:
ik

dat staat ook gewoon in de voorwaarden vermeld dat het 'fair use policy' is en er staat ook beschreven wat dat dan is

ifever

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 12:05

kwam ik later ook achter ja :)

Liezzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 12:40

Vanmiddag word als het goed is bij mij de HTC desire gebracht. :D