Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marleen schreef:Ik heb wel een vraagje, hebben hier meer mensen problemen met het uploaden van foto's naar Twitter? Bij mij laadt de foto tot 90% en dan opeens een verbindingsfout.. Heb de HTC Desire, provider is Hi, met eindeloos online mobiel internet!
Voor de rest ben ik superblij met m'n telefoon.. maar dit wil ik wel even oplossen!
PascalB schreef:Marleen schreef:Ik heb wel een vraagje, hebben hier meer mensen problemen met het uploaden van foto's naar Twitter? Bij mij laadt de foto tot 90% en dan opeens een verbindingsfout.. Heb de HTC Desire, provider is Hi, met eindeloos online mobiel internet!
Voor de rest ben ik superblij met m'n telefoon.. maar dit wil ik wel even oplossen!
Kijk eens op http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1407572
Ze hebben een appart topic voor de HTC Desire. misschien kom je daar nog wel informatie tegen over dit probleem.
ifever schreef:Meld zich ook, ik heb een van de oudere types de HTC touch HD, kwam toen man net de winkel in lopen met die telefoon als nieuwe en ik liep er een uur later mee naar buiten
Vind opzich een heerlijke telefoon hij doet wat ie moet doen en ik probeer ook echt alles er uit te halen wat er in zit..
Zit nu overigens op mijn internet van mijn mobiel op mijn laptop te internetten hartstikke handig![]()
Ik loop er alleen tegenaan dat er nu vrij veel op mijn telefoon staat en deze dus steeds trager wordt.. erg vervelend.. Ook heb ik het idee dat de batterij sneller op is dan voorheen...
Voor de rest erg tevrede over HTC