Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ben er erg tevreden mee!
Heerlijk snel typen
!
Je zei eerst Yano! Maar dat is een leuke! 

Llijkt veel op wat ik nu heb, alleen heb ik nu een samsung! Bevalt me prima, dus wil gewoon graag weer zoiets

Hij draait op Symbian en heeft ook de mogelijkheid om een aantal apps te downloaden. In de dozen die wij hebben zit daarvoor een voucher twv 45 euro ofzo dat je 3 apps kunt downloaden.
MissPromiss schreef:Ja klopt ik werk in een telefoonwinkel
Nee hij is juist helemaal niet groot! Eindelijk weer een normaal formaatje, ik vond hem echt heel leuk! 8 megapixel camera, enige wat jammer is, is dat de lens niet beschermd is door een klepje.. en hij kan dus HD filmen, dat is wel vetHij draait op Symbian en heeft ook de mogelijkheid om een aantal apps te downloaden. In de dozen die wij hebben zit daarvoor een voucher twv 45 euro ofzo dat je 3 apps kunt downloaden.
En de enige eis die ik naast bellen en smsen heb, is dat hij een beetje een goede camera meot hebben! Kwam hem alleen tegen met en zonder querty toetsenbord, weet jij hoe dat zit?
Voor zover ik weet komt hij voorlopig ook nog niet met qwerty in nederland..
En de andere keer denk ik weer, neee ik kan m'n oude vertrouwde toetsenbord niet missen hoor
Zou er eigenlijk gewoon even eentje moeten lenen voor een paar dagen ofzo..?!
maar goed, ik ben met nieuwe dingen uitzoeken, gewoon een ontiegelijke muts & zeikerd, dusja !:D Daarnaast blijf ik het ook gewoon heel lastig vinden, je zit er toch weer 2 jaar aan vast enzo en daarnaast kan ik gewoon niet zonder telefoon
Gewoon ff naar een winkel joh, vragen of je mag proberen!