Jullie ervaringen LG telefoons?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 19:09

Mijne loopt vast en valt uit, is sloom, batterij gaat snel leeg...
Ben er niet blij mee!

Jes

Re: Jullie ervaringen LG telefoons?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 19:27

Ik heb nu een KF600. Vind LG wel een fijn merk. Alhoewel mijn telefoon nu soms ook uitvalt, en dan af en toe ook niet meer aan wil. Moet eerst de batterij eruit zoals eerder ook al gemeld werd.
Hiervoor had ik een LG F2400 ook een hele fijne telefoon. Beide zijn al vaak gevallen, maar werken nog.
Nokia hoef bij mij maar 2cm naar beneden te vallen en werkt dan niet meer. Ik blijf bij LG :D

s_casper

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-09 22:15

Ik hoorde altijd slechte verhalen over LG, maar ik heb zelf geen problemen ermee. Het de LGviewty en vind hem erg fijn. Een heel enkele keer loopt het touchscreen vast.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 10:21

Ik heb ook de LG viewty, nooit problemen.. :n
Het touchscreen werkt altijd, ik heb met een SDkaartje er dik 250 nummers op staan en hij werkt altijd perfect..
En ik ben echt niet netjes op mijn telefoon ofzo (wedstrijdjes doen wie z'n telefoon het hoogste kan gooien, telefoon uit 't raam laten vallen), maar hij doet het áltijd. :D
Heb 'm nu 9 maanden. En met mijn batterij is niets mis, ik luister veel muziek en dan doe ik er nog 2 dagen mee. :)

schaapie18

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 16:42

IK heb de LG viewty in het paars. Heb er wel wat problemen zo kan ik in sommige menu's niet naar beneden scrollen met het pennetje en niet met mijn vinger dus heb geen idee wat daar onder staat:P
Ik kan niks op de computer zetten heb alles geinstalleerd maar hij opent niks kan 30 keer op inhoud klikken en nog gebeurt er niks.
Dus als iemand nog tips heeft graag!!!

s_casper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 14:05

schaapie18 schreef:
IK heb de LG viewty in het paars. Heb er wel wat problemen zo kan ik in sommige menu's niet naar beneden scrollen met het pennetje en niet met mijn vinger dus heb geen idee wat daar onder staat:P

Je kan toch ook gewoon aan de achterkant draaien om de menu's te kunnen lezen. Met dat wieltje om je camera kan je ook scrollen. Of bedoel je dat niet?

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 14:10

pokke telefoon. Heb de secret een paar maanden in gebruik gehad, twee keer teruggestuurd en nu gebruik ik mijn oude motorola weer. Nooit weer een LG! Jammer dat ik alleen nog een jaar moet met mijn oude telefoon. Zal er een nieuwe batterij in kopen, want de huidige houdt het nog geen 24 uur vol

edit: vergeet ik nog de totale gebruiksonvriendelijkheid

Mayra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 18:24

Ik heb een LG Shine gehad, wat een vreselijke telefoon was dat zeg. Heel erg traag en de batterijduur was niet langer dan één dag.
Voor mij geen LG meer, houd het lekker bij Blackberry. ;)

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-09 18:33

ik heb een lg kc550, erg mooi ding :) en super goed!! heb er alleen 1 ding ooit mee gehad, toen was de fleatkabel ofzo kapot, dus heb hem opgestuurd en kreeg hem gemaakt weer terug. tenminste dat dacht ik, er was niets aan gedaan. dus toen nog een keer opgestuurd, en toen deed ie het gelukkig wel!! en ik ben harstikke tevreden over LG :) Hierna neem ik denk weer een LG :D

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 15:56

Mijn LG (inmiddels niet meer in gebruik) heb ik 2 jaar gebruikt en doet het nog super. En ziet er naast de krassen van het vallen ook nog goed uit. Hij is nu bijna 3 jaar, heb hem ngo maar gebruik hem alleen nooit. En als ik hem aanzet ofso doet die het gewoon super goed. Kan ook goed tegen water & stoten.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-09 16:00

Ik had een LG Chocolat, maar die viel na een half jaar steeds meer uit, het scherm ging 'spoken' en de batterij was in no-time leeg. Ik heb de rest van het abonnement afgemaakt met mijn moeders oude Samsung, en die doet het nog steeds!

Daarna nooit weer LG genomen, de Samsungs doen het bij mij altijd super en ik ben nu voor het eerst naar BlackBerry gegaan.

Nadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 10:47

Ik heb nu een LG Kf600 (venus). Hij doet het nog steeds goed en heb hem nu ruim anderhalf jaar. Ik heb weinig klachten over mijn telefoon. Ik ben hem nu wel behoorlijk zat, maar hij doet het gewoon goed. Batterij gaat 3 dagen mee, en smsen gaat heel makkelijk. Wel kan ik geen foto's op de computer zetten (want dan krijgen ze opeens een hele aparte vorm). En als ik mijn LG wil opstarten, doet hij er eventjes over om het telefoonboek te laden. Dan Kan ik een minuut het telefoonboek niet openen. Dit zijn eigenlijk de enige twee negatieve dingen aan mijn telefoon.

Al koop ik nooit meer een LG, ik vind hem toch niet de fijnste telefoon in gebruik.

Wat het probleem van LG is: LG is vaak de eerste telefoon met een touchscreen, of een doorzichtig toetsenbord. (chrystal). Als je ergens het eerste mee bent moet er eigenlijk nog een hoop verbeterd worden.

Manonn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 14:35

Ik heb nu de Lg Shine. Hij doet het erg goed, alleen vandaag moest ikdoor een regenbui fietsen en toen deed hij heel raar, heeft hij nog nooit gedaan maar nou doet hij het weer goed.
Verder nooit problemen behalve dat de batterij bij mij nog geen 2 dagen meer gaat.

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-09 14:38

LG cookie en die doet het goed maar ik ben meer voor samsung gsms (al mijn vorige waren samsung)

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 13:22

Ik heb een LG.... Niet echt een bekend model ofzo, hij is helemaal wit en je moet hem open klappen... (dus niet schuiven) Hij heeft het altijd prima gedaan en doet het nog steeds prima, moet alleen eens in de 2 a 3 dagen opladen vooral wanneer ik hem vaak gebruik. Accu heeft beste tijd dus wel gehad, maar ik heb de telefoon ook al 2,5 jaar :D Dus dan kan dat wel.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 13:24

Ik heb ook de LG Cookie (KG500 is dat?) en nooooit meer deze telefoon. Smsen is vaak een ramp (valt zo de helft van de sms weg), hij valt soms ineens uit, touch werkt niet altijd super en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Gelukkig mag ik bijna een nieuwe uitzoeken. HIEP HOI!

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 13:25

Ik had ook een LG. Viel steeds uit,heeeeeeeeel irri. Nu weer samsung.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 13:28

Ik en mijn zusje zijn dus niet de enige waarbij de LG steeds uitvalt... ook wel handig om te weten :j

En idd wordt mijn volgende ook gewoon weer samsung of nokia!

Miepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 13:31

Hier nog een LG gebruiker.
Ik heb mijn LG Cookie bij mijn abonnement van een jaar gekregen. Ik ben blij dat het maar voor een jaar is, dan kan ik hierna tenminste een andere telefoon krijgen.
Hij valt nogal eens zomaar uit als ik bijv. in mijn agenda op mijn telefoon kijk, en sinds kort heeft hij de gewoonte om na het krijgen van een smsje, uit te vallen en zich te resetten. Dan ben ik dus weer alles kwijt.
Ik ga er ook binnenkort mee terug. moet toch niet kunnen.
Hij loopt ook nogal eens vast, ook niet erg fijn :n

Al met al, weet ik een ding zeker, voor mij, nooit meer een LG

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 13:35

Voor mij ook nooit meer. Hoor in mijn vriendenkring ook vaker dat een LG soms gewoon uitgaat. Zoooo lastig.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 13:38

Ik heb een LG K600 geloof ik en wat een klote ding. Hij valt uit, hij heeft soms geen bereik, en is traag als dikke stront bij tijd en wijle. 2 keer teruggestuurd en ik wil nooit meer zoeen. :n

bento1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 13:41

ik heb ook de cookie erger erger :o

bij mij valt die prul dus ook uit.. de toutch doet het ook nooit.
ik persoonlijk vind de beltoon niet hard genoeg gaa.

als iemand me op de nokia belden en ik zat te paard hoorde ik dat wel bij de lg niet.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 13:42

s_casper schreef:
Ik hoorde altijd slechte verhalen over LG, maar ik heb zelf geen problemen ermee. Het de LGviewty en vind hem erg fijn. Een heel enkele keer loopt het touchscreen vast.

maar dat is met elke PDA zo.

Mijn cookie heb ik ook geen problemen mee, heeeeeeel soms doet het tochscreen het niet en hangt mijn mobiel... maar verder doet hij het prima.. opladen ook geen probleem em hij blijft lang aan...

Charr_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 13:44

Ik ben wel fan van LG. Twee jaar lang de shine gehad, nooit een probleem gehad en dat ding heeft echt heel veel moeten doorstaan. Batterij bleef goed, toetsen ook, geen enkel probleem mee gehad, maar was er gewoon op uitgekeken.
Heb nu een LG GW520. De eerste kon ik terug brengen omdat de 1e dag uit viel als ik op gallerij klikte. Nieuwe kregen en die doet het goed. Vind het een mooie, handige telefoon. Ik heb hem nog niet zo lang, dus van probleempjes heb ik nog geen kennis.
Vriendlief had een tijdje de Cookie en die deed het ook goed.

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-09 13:47

nou
ik had een lg shine, die is helaas gejat,
maar heb er daarna gewoon weer een nieuwe gekocht omdat ik hem echt super vind.
af en toe heeft ie wel eens kuren, maar dat hebben alle telefoons wel eens.
maar voor de rest hij doet het prima, functioneert zoals dat zou moeten.