Charaz schreef:Hoezo kan je dat niet vergelijken dan, bekijk eens de crashtest van een smart.
Wat is er mis met de crashtest van een Smart?? Die kan je beslist niet vergelijken met een seicento zover mijn kennis rijkt, maar vertel eens?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Charaz schreef:Hoezo kan je dat niet vergelijken dan, bekijk eens de crashtest van een smart.
Chiqa schreef:Charaz schreef:Hoezo kan je dat niet vergelijken dan, bekijk eens de crashtest van een smart.
Wat is er mis met de crashtest van een Smart?? Die kan je beslist niet vergelijken met een seicento zover mijn kennis rijkt, maar vertel eens?

Mijn auto ligt ook altijd vol met zooi, durf ook nooit iemand mee te laten rijden
Breitling schreef:smart staat er toch ook om bekend dat ze voor zon klein autotje best veilig zijn?

Maar wel even een foto plaatsen van je aanwinst he?!
En de draaicirkel is minimaal dus keren kan ook haast overal 
38 euro per kwartaal
Mexxuna schreef:Chica: ik hoop inderdaad niet dat je een topic van mij terug vind met hoe mijn Seic gecraht is.. of zoals je eerder beschrijft dat mijn nabestaande hier moeten vertellen dat IK gecrasht ben... !!

Lara_Silver schreef:Inderdaad, bekijk de plaatjes hier onder maar eens, ik zit zeker weten liever in de Smart dan in de Fiat.

Charaz schreef:Charaz heeft meer te doen dan alle topics door te lezen,
Charaz schreef:Daar hadden wij t laatst ook over in de taxi, voetballer kon het helaas niet navertellen.
Charaz schreef:Charaz heeft meer te doen dan alle topics door te lezen, dacht altijd dat een Smart toch wel de onveiligste auto was die er bestond ivm geen motorkap en kreukelzonde.

Charaz schreef:Kreukelzonde
en een enorme kooicontstructie de die passagiers beschermen. Chiqa schreef:en een enorme kooicontstructie
Ik heb ooit eens zo een ding met mn moeder gehad en ik mag in mn handjes knijpen dat ik er nog nooit een botsing mee heb gehad. Ten eerste is de wegligging gewoon waardeloos en daarnaast is het ding ontzettend onveilig. Bekijk die deurtjes nou eens goed, die zijn net zo dik als karton. Je moet flink roeren als je wilt door- of terugschakelen en de pedalen zitten zo dicht op elkaar en zijn zo klein dat je per ongeluk nog wel eens 2 pedalen tegelijk in wilt trappen. En ik heb een degelijke schoenmaat, maat 39. Nee hoor, voor mij nooit meer een fiat seicento. Inmiddels heb je de knoop doorgehakt en toch de seicento gekocht, mij rest je alleen nog te feliciteren met je nieuwe karretje en dat je er nog veel plezier mee mag hebben!
) en mijn 'zonnedak' bleek ook echt een ' zonnedak'.