Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Onassa schreef:Draverr, heb jij er bericht van gekregen dan??
Onassa schreef:Ik zie idd altijd wel het aantal van hoe vaak een foto bekeken is, maar niet door wie.
Nu weer zoiets raars....ben ik het balkje kwijt waarop je aan kunt geven of je online bent in dat gedeelte boven in.
draverr schreef:Nee helemaal niks!!! jij?
Elaine schreef:Ik heb ook GMship. Vind het vnml grappig dat je kan zien wie jouw Hyves heeft bekeken
En het kost geen drol joh, dat GM.
Ik heb het gedaan via mijn profielfoto, daar staat dan ... x bekeken, dat x bekeken is aanklikbaar, hier heb ik het op 'Hyvers' gezet en nu kan ik precies zien wie mij bekeken heeft.
Jodie_ schreef:Yes! Het is mij ook gelukt met het zien wie ze bezocht hebben zonder GMIk heb het gedaan via mijn profielfoto, daar staat dan ... x bekeken, dat x bekeken is aanklikbaar, hier heb ik het op 'Hyvers' gezet en nu kan ik precies zien wie mij bekeken heeft.
Fijnnnn.
Kom er ondere andere dat ik gestalkt word door mijn baas (brrr), door de ex van mijn vriendje, die hem overigens ook nog stalkt, mijn eigen ex, etc.
Terwijl ik wel krabbels krijg vna hem. Dus chiet er niks mee o. Dan kan je je kopjes verandere nva nvrienden en krabbels enzo en een tekstballon er in zetten. Verder niet echt bijzonder