Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MizzMontana schreef:mavantos schreef:
Dan neem je een voorbehoud van financiering op voor het bedrag dat je minimaal aan taxatiewaarde nodig hebt.
Klinkt logisch, en die duurt denk ik korter dan een standaard voorbehoud van financiering?
moonsparkle schreef:Tink89 schreef:
Hangt heel erg af van de vorm. Wij hebben een huis bezichtigd met 40 bezichtigen op één dag, tien minuten uit elkaar. Basisinfo van de makelaar en daarna zelf rondlopen en de makelaar weer zoeken bij vragen.
Zo kort, ik ken wel opendagen waarbij er heel veel mensen tegelijk kijken. In 10 minuten beslissen voor iets wat zoveel kost en waar je jaren wil blijven en je ook dingen wil testen want onderzoeksplicht dat lijkt me heel kort/moeilijk te beslissen
fohadie schreef:Dat zou misschien wel een optie zijn. We spreken morgen de aankoopmakelaar om de laatste strategie te bespreken.
Ik ben echt zo blij met dit topic! Op internet is een hoop info te vinden, maar niet altijd even betrouwbaar of verouderd. In dit topic zitten mensen die net als ik in hetzelfde schuitje zitten. Ik wil ook niet voor elke vraag de makelaar bellen, dus dank voor jullie hulp!
Dan nog maar een vraag: hebben jullie allemaal een overlijdensrisicoverzekering? Ik weet dat het niet verplicht meer is bij een nhg hypotheek, maar het lijkt me wel verstandig.
Tink89 schreef:Ben ik een idioot als ik dit interessant vind....?
https://www.funda.nl/detail/koop/echt/h ... /89346549/
Suzanne F. schreef:Tink89 schreef:Ben ik een idioot als ik dit interessant vind....?
https://www.funda.nl/detail/koop/echt/h ... /89346549/
Als je handig bent dan snap ik het.
Voor mijzelf zou het een verschrikking zijn.
Tink89 schreef:Perceel, locatie, de mogelijkheid om het je eigen te maken...
KirstenHorse schreef:Weet iemand wanneer je wat hoort? Hier is het ook net gesloten om 12:00, maar we weten eigenlijk niet wanneer we een reactie krijgen
KirstenHorse schreef:Weet iemand wanneer je wat hoort? Hier is het ook net gesloten om 12:00, maar we weten eigenlijk niet wanneer we een reactie krijgen