Als ik het goed zie is de radiator breder dan de muur bij het raam.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miramii schreef:@maja heb je de meubels al of ga je nieuwe kopen? Wel een hele toffe ruimte, gezien je veel kanten op kunt. En heb je ook foto’s? Dat geeft wat meer beeld van de licht inval en indeling.
Er klopt wel meer niet of wel? De keuken zelf lijkt ook te ontbreken en zeg maar elke deur.. net zo’n simshuis waarbij je geen geld meer over had voor de deuren
Majabeestje schreef:miramii schreef:@maja heb je de meubels al of ga je nieuwe kopen? Wel een hele toffe ruimte, gezien je veel kanten op kunt. En heb je ook foto’s? Dat geeft wat meer beeld van de licht inval en indeling.
Er klopt wel meer niet of wel? De keuken zelf lijkt ook te ontbreken en zeg maar elke deur.. net zo’n simshuis waarbij je geen geld meer over had voor de deuren
Ja, best bijzonder hè![]()
De plattegrond klopt niet helemaal..
We krijgen de keuken over de gehele wand rechts.
We hebben een grijzige steigerhouten tafel met een zwarte kruispoot en verschillende stoeltjes.
De vloer wordt een gietvloer met betonlook en de keuken strak wit met zwarte accessoires.
Qua stijl wordt het basic/Scandinavisch. Basis is licht met veel wit, lichtgrijs en zwarte accenten en zachte kleuren als accentkleur.
De bank wordt zoals het nu lijkt een lichtgrijze elementenbank, 4 zits met een verlengstuk aan een kant of een losse hocker.
Foto's heb ik maar het wordt dus héél anders qua inrichting...
[ [url=m/NeAlfY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pZuM0e.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rfh5fN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit wordt de nieuwe keuken.
[ [url=m/FCSO0D.jpg]Afbeelding[/url] ]
Denise_Storm schreef:Hoiiiii, ik kom even binnen vallen met een vraag voor de Early Dew kenners... Mijn zusje heeft een huurappartementje weten te bemachtigen en ze krijgt volgende week de sleutel al. Ze wil heel graag Eary Dew (de groene variant) op de muur. Maar moet ze dan de zijde matte, extra matte of krijt variant aanschaffen?
[ [url=m/9oN7dq.jpg]Afbeelding[/url] ]
MizzMontana schreef:Frummels schreef:Wat zouden jullie met deze bar doen qua decoratie/aankleding?Wij komen er zelf niet helemaal uit. Het is wel de bedoeling dat er een tv aan de muur komt waar de aansluiting zit. [ [url=m/72EcyL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is zo iets een idee?
De tv als onderdeel van de compositie met wat andere wanddecoratie en een kleur naar keuze op de achtergrond.
De voorbeelden zijn van woonkamers maar dit is ook wel op een halve muur toe te passen.
[ [url=m/ERuD6g.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vCFgRG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Q6EK4x.jpg]Afbeelding[/url] ]
Denise_Storm schreef:xPareltje schreef:Ik kom weer even binnenvallen. Ik ben opzoek naar een kapstok liefst voor aan de muur te hangen, omdat ik in mijn huidige appartement niet zoveel plek heb. Mijn voorkeur gaat uit naar iets houtachtig. Heeft er iemand ideeën of hebben mensen zo een soort kapstok die ze via een foto eventueel hier zouden willen plaatsen?Bedankt!
Zoiets? Kan zo voor je opzoeken waar die vandaan komt, hij was niet super goedkoop.
[ [url=m/SZKYlM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QlG2eo.jpg]Afbeelding[/url] ]
MizzMontana schreef:Frummels schreef:Wat zouden jullie met deze bar doen qua decoratie/aankleding?Wij komen er zelf niet helemaal uit. Het is wel de bedoeling dat er een tv aan de muur komt waar de aansluiting zit. [ [url=m/72EcyL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is zo iets een idee?
De tv als onderdeel van de compositie met wat andere wanddecoratie en een kleur naar keuze op de achtergrond.
De voorbeelden zijn van woonkamers maar dit is ook wel op een halve muur toe te passen.
[ [url=m/ERuD6g.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vCFgRG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Q6EK4x.jpg]Afbeelding[/url] ]
xPareltje schreef:Denise_Storm schreef:
Zoiets? Kan zo voor je opzoeken waar die vandaan komt, hij was niet super goedkoop.
[ [url=m/SZKYlM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QlG2eo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Denise heb je nog kunnen kijken waarvan deze is?