Blijkbaar was er gisteravond en vannacht niet 1 kleine bui over stal.gekomen - zoals de radar voorspelde - maar iets meer langs gekomen. Waar gisteren alles droog was, vanmorgen hele erf zeikesnat en spiegelglad. Paddocks en bak vol water en niet te betreden. Dood eng met een groot stuk verhard in de paddock en een paard met ijzers Tot 12 was t niet te doen, daarna ging het dooien gelukkig heel hard.
Ik vind het echt heerlijk weer de afgelopen dagen! Van mij mag het zo blijven tot de lente! Oké, een dikke witte deken zou ik dan nog wel heel erg kunnen waarderen, en/of schaatsen op natuurijs...
Het is alweer even geleden, maar... genieten jullie ook zo van het zonnetje! En onbegrijpelijk, nu -4, vrijdag +17... Hoe dat? Helaas wel weer regen terug.
Achter het glas is het fijn. Maar het is al dagen zo vies koud die wind. Niet dat dat zo lekker is. nee op regen zit ik zeker niet te wachten. Maar 10 graden, grijs, zonder wind en regen kan ik beter hebben dan dit.
Oh, ik vind de kou niet zo erg. Daar kleed ik mij goed op. De wind mag wel wat minder worden, hoor. Die maakt het flink kouder. Helaas is het binnenkort gedaan met de blauwe lucht... Jammer! Gelukkig heb ik vorige week een dag in het Noorden echt even van de sneeuw kunnen genieten! Sneeuw, lichte vorst en zon! Mij kun je niet gelukkiger maken met het weer dan daarmee!
Vind dit echt heerlijk weer.. alleen Magnifique is not amused van dr bevroren paddock, want nu kan ze niet rollen. Maar alles is heerlijk droog. Ik zit nu wel in de ochtend als een eskimo op m'n brommer naar m'n werk, maar dat heb ik er graag voor over. Regen mag van mij wel wegblijven
Pony's rollen hier gewoon op het bevroren zand , mijn welshje had het koud vandaag in de wind dus die heeft een dekentje om gekregen. Deze kou ben ik wel zat, maar zit ook niet op de regen te wachten
Ik heb bijna de hele dag in een t-shirt buiten gelopen! En eergisteren nog met muts op en handschoenen aan. Heel vreemd, maar hier krijg ik vleugels van
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.