Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimmie schreef:Dank! Op de muur is kiezelgroen van Flexa.@Noviceh welke kleur heb jij op jouw muren? Vind jouw stoelhoekje met ladder heel mooi!
Janine1990 schreef:Wel handig om de plintjes schoon te maken! Hoewel ik niet zou kunnen slapen als hij me vanaf die stoel zit aan te staren...Polen zijn vaak zo klein, daar val ik niet op
noviceh schreef:Janine1990 schreef:Wel handig om de plintjes schoon te maken! Hoewel ik niet zou kunnen slapen als hij me vanaf die stoel zit aan te staren...Polen zijn vaak zo klein, daar val ik niet op
Mooi Mirim! Zó leuk al die details! Veel sfeervoller dan ons nieuwbouwhuis (wat ook wel weer voordelen heeft natuurlijk!).
mirim schreef:Dank je noviceh, ja het is vaak sfeervoller als een nieuwbouwwoning....maar jij zit er nu waarschijnlijk lekker warm bij en wij zitten in de kou![]()
Nadelen van een oud huis zijn dat alles vaak oud is en dus ook de verwarming! Maar er wordt aan gewerkt
RoosG schreef:Ik heb even een vraagje: Kan je behangen achter de keuken? Dus waar je normaal tegels hebt. Is daar een soort sealing voor? Wij hebben nu 3 maanden een nieuwe keuken maar twijfelen nog enorm over wat we op de muren doen. Nergens tegels gevonden in onze smaak (willen graag iets niet alledaags zonder dat het Tante Til wordt). Dus we hebben eigenlijk besloten om voor 'minder' te gaan, tegels die we wel kunnen vinden en die betaalbaar zijn. Nu waren wij vandaag behang voor de overige muren aan het uitkiezen en zijn wij verliefd geworden op een behang. Om te kijken hoe het stond, heb ik een sample achter de kraan geplakt, en wauw, wat ziet dat er tof uit. Nu vind ik op internet wel allemaal soorten behang special voor in de keuken, maar ja, dat is natuurlijk niet het dessin wat wij willen. Dus weet iemand of hier mogelijkheden in zijn?
RoosG schreef:Nou we waren eigenlijk opzoek naar tegels met kleur, maar nog wel chique. Hebben een vrij neutrale kleur keuken (wat eigenlijk niks voor ons is, heel mooi hoor maar dit alleen gedaan met een verkoop in de toekomst in ons achterhoofd) en wilden daarbij wel een bijzondere achterwand. Mijn oog was gevallen op dit:
https://pin.it/dvlcvmhqgepkaj
Maar dit heb ik nergens kunnen vinden. Uiteindelijk dus besloten om voor een vijfhoekige, witte tegel te gaan met zwarte voegen
https://pin.it/5ndtj7jbz7nhlk
Ik ga even kijken naar de kunststofpanelen waxmelts, heb je toevallig een foto van die van jou? Ben wel benieuwd. Dank voor de suggestie!