Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ineke2 schreef:Wat heb jij een lieve moeder, zuinig op zijn!
Ik heb helaas een financiële tegenvaller... APK van mijn auto en er moeten onverwachts dingen gerepareerd worden *zucht*
Als ik niet zonder baan zou zitten per 1 januari had ik zonder pardon de auto ingeruild voor een nieuwere 2de hands. ( na wel even slikken dan )
Maar mocht ik na de WW in de bijstand komen moet ik die nieuwere auto meteen verkopen en dat zou rampzalig zijn. Heb hem ook nodig om te solliciteren. Nu ga ik wel van het ergste uit, maarja heb in het verleden al zat mee gemaakt wat dat betreft... De enige die goed is voor jezelf ben je nog altijd zelf.
DebGizmo schreef:ik heb zaterdag een kinderverjaardag voor mijn dochter. Heb al pakjes drinken, zakjes chips, grote zakken chips gehad van mijn moeder, dat scheelt al een hoop. Wil nu nog een paar sapjes halen, mijn moeder betaald de taart, dus op die manier blijft het voor mij lekker goedkoop! Vrijdag Sinterklaas vieren bij mijn moeder en daar eten we dan ook, ook lekker goedkoopPartijtje kon ik gratis zwemmen regelen dus is ook lekker goedkoop!
Ga nu een beetje vriezer leeg eten. Heb een flinke financieële meevaller, dus houd waarschijnlijk een flink bedrag over om te sparen, lekker!
Ineke2 schreef:Wat heb jij een lieve moeder, zuinig op zijn!
Ik heb helaas een financiële tegenvaller... APK van mijn auto en er moeten onverwachts dingen gerepareerd worden *zucht*
Als ik niet zonder baan zou zitten per 1 januari had ik zonder pardon de auto ingeruild voor een nieuwere 2de hands. ( na wel even slikken dan )
Maar mocht ik na de WW in de bijstand komen moet ik die nieuwere auto meteen verkopen en dat zou rampzalig zijn. Heb hem ook nodig om te solliciteren. Nu ga ik wel van het ergste uit, maarja heb in het verleden al zat mee gemaakt wat dat betreft... De enige die goed is voor jezelf ben je nog altijd zelf.
DebGizmo schreef:wauw, 1800 euro en het is nog niet goed
Keet schreef:Debgizmo. Weet niet of er een c1000 in je buurt zit. Maar twee pakken wicky voor een euro daar van de week.
Of anders aanmaak limonade?
Sannanasje schreef:Ja... half jaar werkloos thuis zitten en in het andere half jaar NET teveel verdienen voor je zorg en huurtoeslag, beetje zuur, maar niks aan te doen.
Gelukkig had ik op de huurtoeslag wel gerekend dus dat stond klaar. De ruim 800 Euro zorgtoeslag was een beetje tegenvaller
Rampshellie schreef:Volgens mij is die Raspatat gewoon vaker te scannen! Mama en ik hadden allebei een papiertje uit geprint en na het scannen ging het papier regel recht de prullenbak in..