Nuja, met de vorige is hij in zee gesprongen
e huidige heeft eigenlijk al altijd problemen gehad: vrij snel scherm gebarsten: nieuw scherm laten zetten. Week erna: weer gebarsten. Weer nieuw scherm. Paar weken later: gsm begint op te zwellen. Aangezien bij de 2de reparatie de man vd herstelling zei dat we “maar een echte lader moesten gebruiken want dat het scherm zo snel barstte omdat de gsm ging opzwellen door gebruik slechte lader” (we gebruiken elk onze eigen lader?), batterij laten vervangen. Gsm hele tijd goed en ineens begint die dus weer te zwellen... heeft de laatste maanden dus nog niet per se met de job van mijn man te maken maar echt belachelijk welke kosten er dus al aan gedaan zijn. Ik ben dus hierdoor niet zo’n fan van SE maar misschien hebben we gewoon pech gehad (en we gaan nooit meer elders laten herstellen dan bij Apple denk ik in ieder geval).SE kan dus nog even mee qua updates en accuduur? Ik hoor veel mensen klagen over de accu sedert de updates van eind 2017... Heb daar dus wel wat schrik voor. SE is zeker wel de goedkoopste oplossing. X vind ik te groot en duur, de plussen ook.
het enige wat werkt is heel stevige hoesjes. Ik heb mijn 7 nu ook in een grotere hoes + screenprotector. Je kunt ook mijn (nieuwe!) 7 kopen dan kan ik de 8 kopen