Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manzano schreef:Jammer!!! Want die afsluitprovisie was nog wel leuk op te onderhandelen. Zal met uurtarief moeilijker zijn.
Ariebombarie schreef:heel irritant. volgens ING moet mijn vriend die ZZP'er is een 3jaarsprognose overleggen om mee te kunnen tellen in de hypotheek, maar volgens zijn boekhouder kan dat helemaal niet met 1 jr aan cijfers
idefix4 schreef:Nicolletje: En dáárom schakel je bij zo'n huis een bouwkundig adviseur in, die dat kan vaststellen. !
idefix4 schreef:Daar kijk ik dan weer van op. Ik wil zeker niet in een appartement wonen, maar ik dacht altijd dat daar best animo voor was.
Nicolletje schreef:Ik zou nu echt geen appartement kopen
Vrienden van mij proberen al een tijd hun appartement in Amsterdam te slijten, zijn verhuisd naar een groot huis met tuin in Krommenie in verband met komst kind.
Vreemd genoeghebben ze heimwee (echt heul verrassend) en willen ze terug naar A'dam. Maar dat is van de zotte, hebben ze 2 huizen in de verkoop staan.
Ik hoor echt heel veel mensen om me heen die hun appartement niet aan de straatstenen kunnen slijten.
manzano schreef:Echt??? Dat is wel bijzonder.
Bij ons in Utrecht zijn ze allemaal zo weg.
Ariebombarie schreef:waarom niet kopen? dit is de tijd om te kopen
Nicolletje schreef:Voor 200.000 euro een appartement en voor 235.000 euro een compleet huis, nou dan weten de meeste mensen het wel. Die 200.000 euro krijg je met die nieuwe regels niet meer los in je eentje en als je samen bent dan kijk je [lijkt mij] toch liever naar wat groters.
Nicolletje schreef:Ariebombarie schreef:waarom niet kopen? dit is de tijd om te kopen
Als jouw reden is, omdat je kinderen wil en wat groters, dan zou ik geen appartement kopen maar zoeken naar wat groters met een tuintje ofzoiets.
Nicolletje schreef:manzano schreef:Echt??? Dat is wel bijzonder.
Bij ons in Utrecht zijn ze allemaal zo weg.
Ik hoor het echt vaak tegenwoordig.
Meestal zijn dat de 'overpriced' appartementen en willen ze niet zakken.
Mijn collega heeft de pecht dat er nog 6 andere huizen in zijn straat te koop staan, dan ben je ook niet blij