Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PSvanLot schreef:tita schreef:Iedereen met eigen auto ongeacht de afstand levert er nu op in…. Helaas werkelijkheid
Nou, als je ook kunt fietsen ipv met de auto... ik rijd nu ik fiets 1x pw met de auto naar mijn werk. 50 km, Ipv voorheen 250km per week. Denk dat ik €30,- euro aan benzine verbruik en krijg €130,- km vergoeding.
tita schreef:Ik zou best kunnen fietsen maar ik heb geen talent voor fietsen en een zware mama fiets
17km enkele reis nu is me dat niet waard eer ik thuis ben heb ik nergens tijd voor over denk dat met fietspad wel wat verder is nu heb ik rondweg en snelweg
Fietsen geen oplossing
Ik pak 1-2x pw de leaseauto van man dan doe ik 2 weken langer met tank
Sting schreef:tita schreef:Ik zou best kunnen fietsen maar ik heb geen talent voor fietsen en een zware mama fiets
17km enkele reis nu is me dat niet waard eer ik thuis ben heb ik nergens tijd voor over denk dat met fietspad wel wat verder is nu heb ik rondweg en snelweg
Fietsen geen oplossing
Ik pak 1-2x pw de leaseauto van man dan doe ik 2 weken langer met tank
Hier om die reden een elektrische fiets gekocht. Wel een dure, maar daardoor pak ik hem ook makkelijker en fiets ik met plezier naar mijn werk. Is, afhankelijk van de locatie waar ik zit, 10 of 18 km enkele reis. Doe het alleen niet bij late diensten, want om 22 uur nog 17 km terug vind ik niet prettig.
OleJon schreef:[quote=“PSvsnLot”]en op school en ben er niet moe van
Heerlijk met een luisterboek op of de radio
Heb aftershock's als koptelefoon. Gaat via het bot van je hoofd ipv op je oren.
Varekaj schreef:Hmpf. Bij 1 van de supermarkten waar ik regelmatig ga hadden we een klantenkaart, waarbij je bij gezonde voeding 5% korting krijgt per aankoop. Dus op alle fruit, groenten en voeding met een bepaalde nutriscore. Dat was vaak hooguit een paar cent per product en op een rekening een paar euro, maar alles bij elkaar telt het wel op natuurlijk. Nou had ik onlangs de immense stroom e-mails die ik kreeg van die winkel uitgeschakeld. Blijkt dat ik daardoor geen recht meer heb op die kortingen![]()
Ga nu proberen ze rechtstreeks naar spam te laten sturen, want het zijn er écht veel, maar als dat ook niet werkt moet ik toch wat anders bedenken.
poes schreef:Sterkte Purny! Maar wat duur? Ik heb online zelf een mooi beeldje als urne gekocht, was denk ik wel iets goedkoper dan 500 uit. Maar vooral sterkte wat verdrietig.
Varekaj: ja zo werkt dat idd haha bij delhaize! Was het ook alweer vergeten.
purny schreef:poes schreef:Sterkte Purny! Maar wat duur? Ik heb online zelf een mooi beeldje als urne gekocht, was denk ik wel iets goedkoper dan 500 uit. Maar vooral sterkte wat verdrietig.
Varekaj: ja zo werkt dat idd haha bij delhaize! Was het ook alweer vergeten.
Is ook een ruwe schatting.
Maar ik laat haar individueel cremeren, ik heb een gedenkplaatje met urntje besteld. Ik heb werkelijk geen idee hoeveel inslapen kost
tita schreef:Mijn kat is mee gegeven aan de DA naar Utrecht voor studenten ….. totaal geen moeite mee
Ligt hier niks in de tuin en we gaan ook geen urn nemen want dan staat er iemand te janken bij beetje stof
Inslapen moest ik 127,65€ afrekenen