Nu niet maar buiten gaan zeker niet met onweer. Alvast schade melden bij verzekeraar helpt wel. Ik heb melding alvast gedaan. Markies plankenzijn los nu geen kans meer op ruitschade.
Putten achter zijn leeggeschept alvast en paar gaten in de tuin gemaakt voor wateropslag. Nu begint ronde 8 en het hoost weer.
dejavu
Geplaatst: 30-05-16 19:10
Britta31 schreef:
Mijn keuken staat voor een kwart blank in Groesbeek
Niet normaal! Er is veel regen gevallen in korte tijd, maar daar waarschuwt de KNMI niet expliciet voor.
Petrichor
Geplaatst: 30-05-16 19:11
Het ziet eruit alsof de hel zo gaat los barsten!
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 30-05-16 19:12
dejavu schreef:
Britta31 schreef:
Mijn keuken staat voor een kwart blank in Groesbeek
Niet normaal! Er is veel regen gevallen in korte tijd, maar daar waarschuwt de KNMI niet expliciet voor.
Jawel was al voor gewaarschuwd dat de buien lang konden blijven hangen met alle gevolgen van dien,
Hier gaat alles langsheen of voorbij,beetje regen gehad,meer niet.
xFioon
Geplaatst: 30-05-16 19:18
Hier (Enschede) ging het net echt heel hard! Ik dacht dat de bomen om zouden gaan, maar ze zijn alleen de helft van hun takken kwijt. De straat staat blank en de inhoud van het riool drijft over straat... en ik geloof dat het water ook het winkelcentrum in is gelopen, hopelijk voor de winkels niet teveel water binnen
dejavu
Geplaatst: 30-05-16 19:18
karuna schreef:
Jawel was al voor gewaarschuwd dat de buien lang konden blijven hangen met alle gevolgen van dien,
Ja klopt, maar bij die icoontjes staat 'zware regen' dan weer niet aangevinkt.
Iejoorr
Geplaatst: 30-05-16 19:20
Zodan! Zie op facebook ook drijvende auto's in Cuijk voorbij komen! Hier begint het nu net wat te spetteren, maar denk dat het daar ook wel bij blijft!
Er werd mij net een gratis paard aangeboden door een kennis.Maar 3 paarden is te veel.Sta je wel raar te kijken hoor.Wel sneu,ze zit echt een beetje met het beestje omhoog.Nu is het weer droog.