Zeker als het qua prijs niet zoveel uitmaakt, zou ik daarvoor kiezen.
Al kocht ik mn 7 toen de 8 uit was, maar deze was 2e hands van een bekende haha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dorus schreef:Dat heeft mijn man een keer gehad met zijn 5S, maar daar zat al een nieuw scherm op.
Hij heeft toen besloten afscheid van die telefoon te nemen en mijn moeder durfde het nog wel aan een poging tot reparatie te doen en zodoende gebruikt mijn vader deze telefoon nu al geruime tijd.
Maar goed, die had dus al ooit een nieuw scherm gehad.
Cer schreef:Ik zat eens even te kijken, want bij mijn 7 heb ik geen oordopjes.
Nu zie ik wel Earpods met een lightning aansluiting bij CoolBlue, voor 30€
maar bij Apple zelf zie ik alleen de AirPods, en ik vind 170 euries echt wel een beetje veel voor doppies die je kwijtbent zodra ze uit je oor vallen...
kan ik die Earpods met lightning aansluiting gewoon kopen? Omdat ik me wel afvraag of het een echt apple product is, en daar wil een Iphone nog wel eens moeilijk over doen
J0anieke schreef:Even een vraag.. Ik heb zojuist het beschermfolie van mijn iphone se gehaald, deze zat onder de krassen en hij was ook al voor de helft los gaan laten met stof eronder... Nu vraag ik me af, ik heb een flipcase met mijn pasjes erin, de pasjes zorgde voor de meeste krasjes op het folie, maar gebeurd dit ook zonder beschermfolie? Die beschermfolies zijn zo gevoelig voor krasjes en ik ben eigenlijk te lui om er weer een nieuw folietje op te plakken..
Dus: Krijgen jullie krasjes op jullie scherm op jullie iphones van bankpasjes (dus in gebruik met een flipcase)?
J0anieke schreef:Even een vraag.. Ik heb zojuist het beschermfolie van mijn iphone se gehaald, deze zat onder de krassen en hij was ook al voor de helft los gaan laten met stof eronder... Nu vraag ik me af, ik heb een flipcase met mijn pasjes erin, de pasjes zorgde voor de meeste krasjes op het folie, maar gebeurd dit ook zonder beschermfolie? Die beschermfolies zijn zo gevoelig voor krasjes en ik ben eigenlijk te lui om er weer een nieuw folietje op te plakken..
Dus: Krijgen jullie krasjes op jullie scherm op jullie iphones van bankpasjes (dus in gebruik met een flipcase)?