Berdien schreef:
T is ook een net huis met een mooie prijs . Fijn hoor.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fohadie schreef:Suzanne, heb jij al wat gehoord van waar jij op hebt geboden?
fohadie schreef:Vraagje, hebben jullie het wel eens meegemaakt dat een woning lager getaxeerd is dan de vraagprijs? Ik bedoel dan niet de uiteindelijke verkoopprijs, maar echt de vraagprijs.
Stel, een woning staat voor 3 ton op Funda. Redelijk tot goed onderhouden, geen klushuis. Hoe groot is de kans dat hij onder de 3ton getaxeerd wordt?
Amado7 schreef:Bizarre tijd hoor.
Mijn appartement staat te koop. 10 bezichtigingen gehad, nu maandag 12u sluit de inschrijving. Echt mega spannend. Tot nu toe nog maar 1 bod en dat is de vraagprijs. Hoop natuurlijk op overbieden. Hoor ze wel allemaal via de ringbel zeggen dat het een pracht plekje is en dat ze een bod gaan doenIs het normaal om de laatste dag een bod te doen, zit daar een tactiek achter? Ik vind het toch spannend, stel dat er straks geen biedingen komen haha! Gelukkig eentje binnen.
Mijn appartement staat te koop. 10 bezichtigingen gehad, nu maandag 12u sluit de inschrijving. Echt mega spannend. Tot nu toe nog maar 1 bod en dat is de vraagprijs. Hoop natuurlijk op overbieden. Hoor ze wel allemaal via de ringbel zeggen dat het een pracht plekje is en dat ze een bod gaan doenIs het normaal om de laatste dag een bod te doen, zit daar een tactiek achter? Ik vind het toch spannend, stel dat er straks geen biedingen komen haha! Gelukkig eentje binnen.
Amado7 schreef:Die had ik gemist! Maar inderdaad een tactiek dus. Mega wat zenuwslopend. Ik heb er maar 10 natuurlijk dus wel minder kans op een goed bod. Maar er hoeft er maar eentje bij te zitten.
Edit: haha nee, midden van het land!