Heb gelijk mijn salade voor morgen al klaargemaakt. Kan ik morgen lekker wat langer in bed blijven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Onze boot weegt 17 tonDat wordt wat lastig haha
Hier zijn de eerste groentes uit de tuin ook klaarEen aantal komkommers, sla, snijbiet, radijs..
![]()
En de kersen zijn al heerlijk!
We hebben zelfs al een paar sinaasappels uit eigen tuin gehad
tita schreef:PSvanLot schreef:Dat is te hopen anders wordt het wel een hele dure aangelegenheid haha.
Ik vraag me af er dan zo leuk aan haar werk is als je daar 4x pd naar toe rij….. dan wil ik ook zo’n baan ik rij liefst 1x pw naar de zaak
purny schreef:Ik heb mijn gesprek gehad. Ik heb aangegeven dat ik mijzelf te laag vind ingeschaald, de Cao laten zien waar het in staat.
Ook heb ik aangegeven dat ik meer uren wil om uit mijn uitkering te komen en dat ik meer lasten heb.
Ze kon niks beloven en ging er achteraan.
Varekaj schreef:Ofwel rij ik er 10 op een dag voor werk, ofwel ongeveer 45. Deze week is het behalve woensdag elke keer die 45km geweest. 180km op 4 werkdagen. Als ze ooit besluiten om de verplaatsingsvergoeding af te schaffen besluit ik om niet meer op locatie te gaan werken.
tita schreef:Iedereen met eigen auto ongeacht de afstand levert er nu op in…. Helaas werkelijkheid