Lijkt me wel makkelijk te zuigen of is dat in de praktijk niet zo?
Wij hebben een donkergrijs zacht kleed en over het algemeen gaat dat erg goed met een peuter en 2 katten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Angelaa2 schreef:[quote="xMayo"
Ik kom ook weer even binnen vallen
Wij hebben vorig jaar dit kleed van onze ouders gekregen omdat zij een nieuwe hadden. Nu is het een ramp om hem schoon te krijgen met een baby, een peuter, een man en een hond die het jaar rond verhaart en o ja, een kat.Ik zoek dus iets wat wat makkelijker schoon is te krijgen, maar omdat de vloer al best vrij druk is heb ik geen idee wat er mooi bij zal staan. Wat denken jullie? Niet te veel naar de kleur van de muur kijken, want ik ben niet erg kleur vast dus de kans is aanwezig dat tegen de tijd dat het nieuwe kleed er is, de kleur alweer anders is
![]()
[ [url=m/ANGHtX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[/quote
Ik vind een bruintint zoals het huidige kleed erg mooi bij de vloer. Zou denk ik niet snel voor een kleur gaan als je regelmatig de muur kleur veranderd
Zoiets vind ik ook erg mooi; https://www.benuta.nl/wollen-vloerkleed ... #187=10822
Lijkt je dat handig met een baby, peuter, hond en kat?
Chichika schreef:anca schreef:
Ik heb hem bij de kwantum gekocht was toen een leuke aanbieding
helaas die staat nier meer op de site van kwantum
Jes schreef:culaccino schreef:Hebben jullie toevallig ook tips voor een betaalbaar, groot kunstwerk? Mijn plafond zit op bijna 4,5 m hoog en de muren zijn nu nog kaal. Meerdere schilderijen/wanddecoratiedingen kan natuurlijk ook. Mijn budget als net-afgestudeerde is niet oneindig, helaas. De stijl van het pand zelf is industrieel, zelf hou ik wel van natuurlijke beelden en materialen. Mooi landschap, stilistische vogels, kunst van hout, dat soort dingen. Wandkleed lijkt me minder geschikt ivm de hevige stofallergie van mijn vader.
Facebook stalkt me met advertenties van Photowall (behang met grote afbeelding). Dat ziet er op de advertenties ook wel gaaf uit!
Wij hebben straks een plafond van ongeveer 5 meter hoog en gaan voor een fotobehang van het meisje met de parel over de gehele breedte en een meter of 3,5 hoog denk ik.
Frummels schreef:Wat zouden jullie met deze bar doen qua decoratie/aankleding?Wij komen er zelf niet helemaal uit. Het is wel de bedoeling dat er een tv aan de muur komt waar de aansluiting zit. [ [url=m/72EcyL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Janine1990 schreef:asjemenou schreef:De kleur zit er pas een paar uur op, ik heb de vraag maar even bij Flexa zelf gesteld. Die weten vast het antwoord.
Vergeet niet dat de kleur ook door de muur anders kan lijken, of de lichtinval. Ff 2 dagen aankijken...
Frummels schreef:Hij is ingebouwd dus hij kan niet gedraaid worden. In het middelste kastje zit een was droog combinatie ingebouwd. Hij kan ook qua ruimte sowieso niet gedraaid want dan kun je de keuken niet meer in
Ik wil liever niks met de kastjes doen want dit zijn precies dezelfde als die van de keuken
anca schreef:Chichika schreef:anca wat mooi! waar is die te koop?
noviceh schreef:Frummels schreef:Hij is ingebouwd dus hij kan niet gedraaid worden. In het middelste kastje zit een was droog combinatie ingebouwd. Hij kan ook qua ruimte sowieso niet gedraaid want dan kun je de keuken niet meer in
Ik wil liever niks met de kastjes doen want dit zijn precies dezelfde als die van de keuken
Briljant! En de muur achter de bar in een mooie kleur schilderen?
Sting schreef:anca schreef:
Ik was om nieuwsgierig, maar kan hem niet vinden op de site. Heb hem in het groot hangen op mijn grote muur (waar je hem bijna niet meer terug vind, haha). Viel in prijs mee, was 35 euro voor 60 bij 80 (schatting).
Eerst met blauwe muur, nu met roze. Muur is 4 meter hoog, oud pand.
[ [url=m/ZelWTp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HIOn3R.jpg]Afbeelding[/url] ]