Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
knetterhard schreef:Dani schreef:Dat is toch altijd zo? Omdat woonoppervlakte ook verdiepingen telt en perceel alleen begane grond?
Klopt, maar de tuinen zijn geen 3m2 bij elkaar, vandaar dat ik nu mijn vragen erbij heb.
Ik heb trouwens de informatie van kadaster.nl
Dani schreef:Als je 2 verdiepingen hebt van ieder 40m2, is dat 80m2 woonoppervlakte en 40m2 perceeloppervlakte. Je kunt dus zelfs een kleiner perceeloppervlakte dan woonoppervlakte hebben, en toch gewoon een tuin.![]()
Wat FatCat ook zegt dus.
knetterhard schreef:Maar als je 3m2 verschil hebt op perceel en woonpppervlakte betekend dat toch dat de tuinen bij elkaar 3m2 zijn?
Jans schreef:Sanidirect is een van de badkamertakken van Mandemakers. Maar daar was ik niet zo over te spreken als Sanidump, niet gerelateerd aan Ben Mandemakers. (SDirect leverde huismerken en extreem dure montage, zouden voor badkamer en toilet meer dan 21000!! kwijt zijn. En we wilden echt geen luxe op een infrarood van 800 euro na. Bij SDump waren we voor exact hetzelfde, maar dan allemaal Villeroy & Boch, Sphinx en Bruynzeel, ofwel A merken kwijt, incl montage 15.000 kwijt. Voor badkamer en toilet.)
Sanidirect vond ik ook nog eens heel opdringerig, ze belden op een gegeven moment elke dag meerdere keren