Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Isabonny schreef:Afgelopen jaar heb ik een pot Betty's nature aloe vera voor body, face, hands voor € 1,87 gekocht. Dit jaar is de prijs gestegen naar € 1,99 ...schandalig![]()
![]()
haha.
Ik ben er heel erg tevreden over. Toen ik de pot voor de 1e keer kocht, had ik net mijn enkel flink verstuikt . Toen ik mijn droge benen na het douchen ermee insmeerde, viel me op dat de pijn aan mijn enkel ook minder leek te worden. Jeuk aan mijn benen was ook minder. Na een week merkte ik al dat ook de hakken van mijn voeten (die ook erg droog waren) weer soepel werden (dus minder eelt).
Toen ben ik dus eens gaan googelen en dan lees je dat aloe vera o.a. ook pijnstillend/jeukstillend werkt. Dat klopte dus inderdaad.
Maar ik vond dus ook precies dezelfde potten, zelfde inhoud, op bol.com bij diverse verkopers die er dus gewoon € 10 tot € 20 voor vragen. Absurd gewoon.
Ben blij dat ik ze bij de action heb gevonden. Ben vorige week nog eens gaan kijken en ze hadden nu diverse soorten aloe vera staan van Betty's nature. Mijn pot van afgelopen zomer begon leeg te raken. Ik heb meteen een nieuwe meegenomen en ook 2 andere soorten meegenomen. Die moet ik nog gaan uitproberen. Ben benieuwd.
AyDeeDee schreef:Ik kom even heel brutaal binnen vallen. Zag dit topic toevallig voorbij komen en was eigenlijk even benieuwd of hier ook mensen zijn die wel eens iets besteld hebben via de action webshop? Ik wist helemaal niet dat er een webshop was tot een paar maand terug maar zit er nu regelmatig op te neuzen..