Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En toen we op 'Verkocht onder voorbehoud' stonden weer. Op zich wel een slimme manier, heb ik ook niet zoveel moeite mee, je complete adres staat tenslotte online. Maar telefoontjes op een privénummer zou ik ook van balen ja!
Pas toen ie mij zag (ik val nogal op met mijn haar
) ging er een belletje rinkelen. Dat was bij onze eigen makelaar echt niet gebeurd 
Had een mailtje gestuurd welke notaris ik had gevonden en of zij nu de afspraak zouden maken of dat ik dat zelf moest doen. Belt ie me netjes terug, dat ik het beste zelf even kon bellen omdat de notaris zo'n druk kantoor heeft (vanwege de prijs) dat ze vaak ver van tevoren vol zitten. Dan kon ik met hen kijken wat het beste uit zou komen. Taxatie stond ook al onder voorbehoud in hun agenda, ze zijn dus goed bezig om het allemaal rond te krijgen voor ons, fijn
Notaris zei wel dat de makelaar eerst het koopcontract op moest sturen voordat er een afspraak gemaakt kon worden, dus dat gelijk teruggekoppeld naar de makelaar en die heeft het gelijk weer aangepast in het dossier. Zodra wij getekend hebben, gaat het hele verhaal richting notaris

heb er eventjes de kriebels van tis toch weer een hele beslissing.

maar dat heeft iedere verkoper denk ik wel !
A_nouk schreef:Verschillende overeenkomst is wel erg knullig van een van de makelaars..
Maar ik neem toch aan dat jullie beide toch hebben moeten tekenen?
Zo veel verschillende overeenkomsten getekend dan![]()
En of hij die aanpassingen dan wel heeft gecommuniceerd met de verkopers of die gedaan heeft nadat ze getekend hebben...