Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sorriso schreef:Nou echt klein stukkie in st Willebrord. Paarden staan ook zowat in een garagebox. Lijkt me erg nat en snel kapot gelopen als die paarden veel buiten moeten komen in de winter.
Diever is heel mooi zeg! Schijnbaar is dat het spul van Ted Kop Jansen. Lijkt wat op Juuls, die jasjes.
IMANDRA schreef:Deze mensen zijn heel erg fan van de zee/varen zo te zien
https://www.funda.nl/koop/cromvoirt/hui ... kstraat-22
pillow schreef:Sorriso schreef:Nou echt klein stukkie in st Willebrord. Paarden staan ook zowat in een garagebox. Lijkt me erg nat en snel kapot gelopen als die paarden veel buiten moeten komen in de winter.
Diever is heel mooi zeg! Schijnbaar is dat het spul van Ted Kop Jansen. Lijkt wat op Juuls, die jasjes.
Dat van Ted Kop Jansen staat daar niet, en dat ziet er anders uit. Daar is een binnenbak bij.
_Penotti schreef:Ja heel duur voor een tweekapper. Begrijp het wel zo mooi als het is uitgebouwd, maar phoe wat een geld.
Eigenlijk echt niet meer leuk de prijzen tegenwoordig.
Rinske schreef:_Penotti schreef:Ja heel duur voor een tweekapper. Begrijp het wel zo mooi als het is uitgebouwd, maar phoe wat een geld.
Eigenlijk echt niet meer leuk de prijzen tegenwoordig.
Cromvoirt is bizar duur. Wij hebben daar geboden op een huis maar waren dik overboden. Mijn ouders wonen er en ik ben er opgegroeid. Zou er best graag willen wonen, maar mijn dochter daar dan weer niet naar de basisschool doen.
@ikke: ik ben daar drie keer per week in het dorp, moet ik even aan de eigenaren vragen waar die tekkel vandaan komt?
IMANDRA schreef:Rinske schreef:
Cromvoirt is bizar duur. Wij hebben daar geboden op een huis maar waren dik overboden. Mijn ouders wonen er en ik ben er opgegroeid. Zou er best graag willen wonen, maar mijn dochter daar dan weer niet naar de basisschool doen.
@ikke: ik ben daar drie keer per week in het dorp, moet ik even aan de eigenaren vragen waar die tekkel vandaan komt?
Als je nog tips hebt daar in de buurt dan laat maar weten. Wij zijn rondom Vlijmen op zoek!
Rinske schreef:IMANDRA schreef:
Als je nog tips hebt daar in de buurt dan laat maar weten. Wij zijn rondom Vlijmen op zoek!
Ik ken de buurt goed, Vlijmen ken ik ook wel, ook welke wijk leuk is en welke niet. Wat voor iets zoek je? Wat is je budget?
@ikke, ik ga het navragen voor je!
Rinske schreef:Top! Ik ga voor je zoeken!
Ik vind dit een leuk perceel, maar ook zo duur. Het huis is namelijk helemaal uitgeleefd, hebben een aantal Polen in geleefd de afgelopen jaren, de eigenaar is al even geleden overleden. Hij is boven ons budget, als ie nou 325 had gekost.... Die eraan vast zit aan de andere kant is een aantal jaartjes geleden voor 240 verkocht, dan vind ik 4 ton nu wel een hele grote prijsstijging.
https://www.funda.nl/koop/cromvoirt/hui ... straat-28/