Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Ik kwam dit net tegen op Insta... Is het misschien iets voor je? Niet verder gekeken naar de prijs![]()
[ [url=m/TMgrKq.jpg]Afbeelding[/url] ]
_San87_ schreef:Wat je ook kan doen, is een gipsplaat behangen in een tof printje en dat ophangen. Ik heb dat op mijn slaapkamer en krijg daar leuke reacties op.
culaccino schreef:Janine1990 schreef:Ik kwam dit net tegen op Insta... Is het misschien iets voor je? Niet verder gekeken naar de prijs![]()
[ [url=m/TMgrKq.jpg]Afbeelding[/url] ]
@missbambi, ja als je zoekt op ’hip orgnl' dan krijg je ze wel. Gaaf, bedankt voor de tip, Janine! Iets ronds zou hier wel mooi staan tussen alle strakke lijnen van de ramen en zo._San87_ schreef:Wat je ook kan doen, is een gipsplaat behangen in een tof printje en dat ophangen. Ik heb dat op mijn slaapkamer en krijg daar leuke reacties op.
Ja, supergoed idee! Ook makkelijk als ik de woning weer kaal moet opleveren. Ik heb nog grote triplexplaten staan en wilde er eigenlijk eentje beschilderen met een megagrote pauw of zo. Maar behangen gaat veel sneller![]()
Fijn, zeg! Jullie hebben me alweer heel wat inspiratie gegeven!
_San87_ schreef:Janine1990 schreef:Ja met behang of stof wil ik ook nog wat gaafs gaan doen.
Ben dan van plan om gewoon op een canvas te spannen.
Ben benieuwd wat je maakt. Er zijn echt zo veel leuke opties.
Janine1990 schreef:_San87_ schreef:
Ben benieuwd wat je maakt. Er zijn echt zo veel leuke opties.
Ja ik vond je idee zo crea... Maar mijn kledingkamer ligt momenteel vooral vol met rommel. Daar moet nog het een en ander gebeuren. Eerste project is nog mijn kast die nog altijd in de schuur staat, grotendeels nog in de kleur.![]()
Dus tenzij m'n moeder nog met iets komt, zit het er nog niet in
Denise_Storm schreef:xPareltje schreef:Ik kom weer even binnenvallen. Ik ben opzoek naar een kapstok liefst voor aan de muur te hangen, omdat ik in mijn huidige appartement niet zoveel plek heb. Mijn voorkeur gaat uit naar iets houtachtig. Heeft er iemand ideeën of hebben mensen zo een soort kapstok die ze via een foto eventueel hier zouden willen plaatsen?Bedankt!
Zoiets? Kan zo voor je opzoeken waar die vandaan komt, hij was niet super goedkoop.
[ [url=m/SZKYlM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QlG2eo.jpg]Afbeelding[/url] ]
culaccino schreef:Hebben jullie toevallig ook tips voor een betaalbaar, groot kunstwerk? Mijn plafond zit op bijna 4,5 m hoog en de muren zijn nu nog kaal. Meerdere schilderijen/wanddecoratiedingen kan natuurlijk ook. Mijn budget als net-afgestudeerde is niet oneindig, helaas. De stijl van het pand zelf is industrieel, zelf hou ik wel van natuurlijke beelden en materialen. Mooi landschap, stilistische vogels, kunst van hout, dat soort dingen. Wandkleed lijkt me minder geschikt ivm de hevige stofallergie van mijn vader.
Facebook stalkt me met advertenties van Photowall (behang met grote afbeelding). Dat ziet er op de advertenties ook wel gaaf uit!
xMayo schreef:Ik kom ook weer even binnen vallen
Wij hebben vorig jaar dit kleed van onze ouders gekregen omdat zij een nieuwe hadden. Nu is het een ramp om hem schoon te krijgen met een baby, een peuter, een man en een hond die het jaar rond verhaart en o ja, een kat.Ik zoek dus iets wat wat makkelijker schoon is te krijgen, maar omdat de vloer al best vrij druk is heb ik geen idee wat er mooi bij zal staan. Wat denken jullie? Niet te veel naar de kleur van de muur kijken, want ik ben niet erg kleur vast dus de kans is aanwezig dat tegen de tijd dat het nieuwe kleed er is, de kleur alweer anders is
![]()
[ [url=m/ANGHtX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Angelaa2 schreef:xMayo schreef:Ik kom ook weer even binnen vallen
Wij hebben vorig jaar dit kleed van onze ouders gekregen omdat zij een nieuwe hadden. Nu is het een ramp om hem schoon te krijgen met een baby, een peuter, een man en een hond die het jaar rond verhaart en o ja, een kat.Ik zoek dus iets wat wat makkelijker schoon is te krijgen, maar omdat de vloer al best vrij druk is heb ik geen idee wat er mooi bij zal staan. Wat denken jullie? Niet te veel naar de kleur van de muur kijken, want ik ben niet erg kleur vast dus de kans is aanwezig dat tegen de tijd dat het nieuwe kleed er is, de kleur alweer anders is
![]()
[ [url=m/ANGHtX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind een bruintint zoals het huidige kleed erg mooi bij de vloer. Zou denk ik niet snel voor een kleur gaan als je regelmatig de muur kleur veranderd
Zoiets vind ik ook erg mooi; https://www.benuta.nl/wollen-vloerkleed ... #187=10822