Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shadow0 schreef:Ik zie de afmetingen ook niet in de advertentie staan, en op basis van de foto is duidelijk dat het wel krap is, maar het verschil tussen 'valt nog iets van te maken' en 'echt te klein' is niet zo goed in te schatten. Een plattegrond zit er ook niet bij.
SusanH schreef:Lynn_Nikita schreef:Wat ik alleen niet begrijp, en dat bedoel ik niet verkeerd en alleen naar Lifaya, is waarom mensen toch bezichtigen als de afmetingen al in de advertentie staan en op de foto`s al 2 kleine kamertjes te zien zijn waarop bij 1 alleen een bed staat en geen nachtkastjes of kledingkast past. Mooie inrichting hebben ze trouwens wel.
Als verkoper zijnde is dat ook frustrerend, je poetst je huis, gaat weg van huis en dan vallen kijkers over iets wat al duidelijk was via de tekst, plattegrond en foto`s
Nou ben ik misschien heel blond hoor, maar in deze advertentie kan ik de maten niet terugvinden. Ok, op de foto is wel te zien dat het niet groot is. Maar ik lees de maten van de slaapkamers nergens terug. Wel een prachtige lichte woonruimte.
Shadow0 schreef:Volgens mij verschenen die plattegronden eerst na de foto's. Ik ben heel benieuwd of alle mogelijke kopers wel weten dat je de plattegrond apart aan moet klikken... Ik wist het namelijk niet, ik heb er meerdere keren overheen gekeken bij dit huis. En als ik zelf op zoek ben naar een huis, dan kan het heel goed dat ik huizen zonder plattegrond op het lijstje zet om later te bekijken. Misschien dat het nu niet belangrijk is, omdat er kopers genoeg zijn. Maar misschien ook wel.
missfalki schreef:Zilfstar gefeliciteerd!
Geschikt voor een paardenliefhebber
https://www.funda.nl/koop/dalfsen/huis- ... euleweg-2/
Groet Karin.
manzano schreef:Knop staat er zo duidelijk dat ik het best knap vind dat je er overheen kijkt eigenlijk. Zie je de video's dan ook nooit?
manzano schreef:Fitzroy schreef:Volgens de berichten kalmeert de markt wat. Ik heb het idee dat het juist buiten de Randstad nu een gekkenhuis is.
Ja zie vooral weinig nieuw aanbod eigenlijk. Althans waar ik kijk dan.